تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک های ایرانی به سوئیفت پیوستند/چاره اندیشی های کوتاه مدت دولت


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: در سال ۹۴ دولت در اقدامات اقتصادی توانست تا جایی پیش برود که تورم را به ۱۰/۵ درصد رسانده و رشد اقتصادی ۱درصد افزایش دهد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، در سالی که پشت سر گذاشتیم اقتصاد ایران توانست علی رغم همه مشکلات بر سر راهش پیشرفت هایی داشته باشد.
از جمله موفقیت های اقتصادی در سال ۹۴، به ثمر رسیدن سوئیفت بود که رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد بعد از برداشته شدن تحریم ها سوئیفت بانک های ایرانی نیز به حالت قبل از تحریم ها برگشته است اما در برخی از موارد بانک هایی از ایران هستند که با تحریم های غیر هسته ای از سوئیفت جدا شده اند که مشکل آن ها همچنان پا برجاست.
در دیگر اقدامات اقتصادی در سالی که پشت سر گذاشتیم دولت توانست در زمینه صادرات غیر نفتی چون زعفران و پسته ایران را به جایگاه پیش از تحریم ها برساند و همچنین فرش ایرانی نیز باز به ثبت رسید و بازار صادرات این کالای غیر نفتی از نو شروع شد.
همچنین دولت یازدهم پیش از اجرایی شدن برجام به دلیل حل مشکلات بازار خودرو و بازار داخلی بسته پیشنهادی کوتاه مدت اقتصادی در تابستان ۹۴ ارایه داد که در آن وام خودرو ۲۵ درصدی را در اختیار متقاضیان قرار داد که علی رغم نقدهای کارشناسان اقتصادی به این وام، انبار خودروسازان از خودروهای مانده خالی شد.
علاوه ...
[ مشاهده متن کامل خبر بانک های ایرانی به سوئیفت پیوستند/چاره اندیشی های کوتاه مدت دولت در خبرگزاری شبستان ]
بانک های ایرانی به سوئیفت پیوستند/چاره اندیشی های کوتاه مدت دولت






یکشنبه ، ۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن