تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821115795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسنودن: حملات بروکسل قابل پیشگیری بود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اسنودن: حملات بروکسل قابل پیشگیری بود
اسنودن» کارمند سابق سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا (سیا) گفت: حملات تروریستی در بروکسل که به کشته شدن بیش از 30 نفر منجر شد، از طریق دستگاه های امنیتی سنتی قابل پیشگیری بود.
آفتاب :  اسنودن، پیمان کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) دیروز (جمعه) که از طریق تله کست از مکانی نامعلوم در روسیه سخن می گفت، در کنفرانسی که در شهر «توسان/Tudson» ایالت آریزونای آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: حملات بروکسل از طریق ابزارهای امنیتی سنتی، و نه سامانه های نظارت جمعی الکترونیکی قابل پیشگیری بود. 




به گزارش ایرنا،وی گفت: توزیع منابع، غلط بوده است، وقتی همه چیز( اطلاعات ) را جمع آوری می کنید، در واقع چیزی را درک نمی کنید و تمرکز ندارید و جنجال برپا شده شما را کور می کند. ما بسیاری از اطلاعات را طبقه بندی می کنیم به گونه ای که از یک تهدید اصلی غافل می شویم. 


وی خاطرنشان کرد که بر اساس گزارش های منتشره، ترکیه قبل از این حملات، اطلاعاتی را درباره فعالیت های مشکوک عاملان این حمله به دولت بلژیک ارائه داده بود. سیستم های نظارت گسترده الکترونیکی نتوانست از بمب گذاری ها در مسابقات ماراتن بوستون توسط برادران چچنی به نام های «جوهر تسارنایف» و «تیمورلنگ تسارنایف» در سال 2013 پیشگیری کند. 


به گفته اسنودن، مقام های روس در سال 2011 به پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) درباره تیمورلنگ تسارنایف هشدار داده بودند اما مسوولان آمریکایی فرصت بازداشت وی را از دست دادند.


اسنودن، در سال 2013 اطلاعات گسترده ای را درباره اسناد محرمانه جاسوسی آمریکا از شهروندانش منتشر کرد. وی با کپی برداری از اطلاعات محرمانه از سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اقدام به افشاگری درباره برنامه محرمانه این دولت کرد.


در حملات تروریستی بروکسل شامل انفجار بمب در فرودگاه و مترو بروکسل در 22 مارس (3 فروردین)، دست کم 31 نفر کشته و 300 نفر مجروح شدند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را نیز پذیرفت.




تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن