تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819292357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنتاگون مرگ مرد شمار 2 داعش را تایید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پنتاگون مرگ مرد شمار 2 داعش را تایید کرد




وزارت دفاع آمریکا مدعی است که طی عملیاتی در شرق سوریه موفق به کشتن مرد شماره ۲ داعش شده است که از وی به عنوان وزیر دارایی این گروه تروریستی یاد می شود.





خبرگزاری مهر: واحد فرماندهی وزارت دفاع آمریکا- پنتاگون - مدعی است که نیروهای عملیات ویژه این کشور که در شرق سوریه به سر می برند در یک هفته گذشته موفق به کشتن شماری از نیروهای داعش از جمله یکی از فرماندهان بلندپایه این گروه تروریستی شده اند.

«اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا از این فرد که عراقی الاصل است و «عبدالرحمن مصطفی القدولی» نام دارد به عنوان معاون «ابوبکر البغدادی» رهبر داعش و وزیر دارایی این گروه تروریستی یاد می کند.

به ادعای کارتر، مرگ مصطفی القدولی و برخی دیگر از اعضای بلندپایه داعش موجب تضعیف عملیات های داخلی و خارجی آنها خواهد شد.

البته وی به جزئیات نحوه مرگ القدولی اشاره ای نکرده است حال آنکه خبرگزاری «ان بی سی» پیشتر گزارش داد که مرگ وی در به دنبال حمله ای که در صبح پنجشنبه از سوی نیروهای ویژه آمریکا صورت گرفت، اتفاق افتاده است.

به ادعای مقامات نظامی آمریکا، این نیروها از طریق بالگرد در مسیر تردد خودرو حامل القدولی فرود آمده و در انتظار عبور وی به کمین نشسته اند.

گفته می شود که هدف از این عملیات، دستگیری القدولی بوده است حال آنکه شدت گرفتن آتش درگیری بین داعش و نیروهای آمریکایی، به مرگ وی منجر شد.







تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن