تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821229400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی : آنچه در مذاکرات به دست آوردیم فراتر از امتیازات بود


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: رئیس مجمع تشخیص گفت: با اطمینان می گویم آنچه در مذاکرات به دست آوردیم، بسیار فراتر از امتیازاتی است که معمولاً در مذاکرات سیاسی می دهند تا امتیازات بیشتری بگیرند.
به گزارش مشرق، آیت­ الله اکبر هاشمی رفسنجانی در پنجمین روز بهار به منطقه عسلویه پایتخت انرژی ایران سفر و از شرکت های ساخته شده و در حال ساخت مربوط به صنایع گوناگون پتروشیمی بازدید و با کارکنان، کارگران و مدیران مجموعه بزرگ پارس جنوبی دیدار کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این بازدید که از 10 صبح شروع شد و تا 5 بعدازظهر ادامه داشت، در هر یک از شرکت های زیرمجموعه پتروشیمی، مسئولان مربوطه گزارشی از کارها و برنامه ها ارائه می کردند.
هاشمی رفسنجانی در دو دیداری که صبح و بعدازظهر (روز گذشته) با کارکنان و مدیران داشت، از تدوین سیاست های کلی آمایش سرزمینی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و تأیید رهبری نظام گفت و افزود: نتایج اجرای آن سیاست ها، خلق تمدنی جدید در سواحل خلیج فارس و دریای عمان است.
وی با اشاره به سوابق تمدنی ایرانیان در جنوب کشور، به ویژه در منطقه سیراف، تصریح کرد: مردم این منطقه که آن سابقه درخشان را در تاریخ تمدن خویش دارند، در آینده صاحب منطقه ای خواهند بود که به خاطر منابع نفت و گاز و هزاران صنعت زیر مجموعه پتروشیمی، به اشتغال پایدار جوانان و رفاه نسبی می رسند.
هاشمی ...
[ مشاهده متن کامل خبر هاشمی : آنچه در مذاکرات به دست آوردیم فراتر از امتیازات بود در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن