تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818914038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه ۳ هزار گردشگر از نمایشگاه نیروی دریایی ارتش، نیروی راهبردی در خرمشهر بازدید می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیر اجرایی نمایشگاه نیروی دریایی ارتش گفت: روزانه بیش از ۳هزار گردشگر و راهیان نور از نمایشگاه نیروی دریایی ارتش در خرمشهر بازدید می کنند.
ناو سروان عرشه مجید مجیدی راد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر ، اظهار داشت: 6سال است که نمایشگاه نیروی دریایی، نیروی راهبردی با روش های نوین و کاملاً کارشناسی شده در پایگاه دریایی خرمشهر فعالیت می کند.
وی افزود: در بخش نخست نمایشگاه سعی کردیم رشادت های رزمندگان در 8سال دفاع مقدس، مقاومت 34روزه خرمشهر و شکست راهبرد دشمن تادندان مسلح بعث به تصویر بکشیم.
مدیر اجرایی نمایشگاه نیروی دریایی ارتش، عنوان کرد: در 67روز نخست آغاز جنگ تحمیلی، نیروی دریایی ارتش ضربه مهلکی را بر پیکره دشمن وارد کرد، نیروی دریایی دشمن در همان روزهای نخست زمین گیر شد و تا پایان جنگ توان عملیاتی نداشت این اتفاق به نوعی برای رزمندگان در عملیات های مختلف دیگر پتانسیل ایجاد کرد.
وی، افزود: در جنگ تحمیلی کشور ما در محاصره کامل بود و تنها قوای دریایی ما آزاد بودند، آزاد بودن قوای دریایی به نوعی برگ برنده ما به شمار می آمد و اگر دشمن بر آب های ما تسلط پیدا می کرد نتیجه جنگ جور دیگری رقم می خورد.
ناو سروان عرشه مجیدی راد، بیان کرد: انهدام اسکله های البکر و العمیه دو مرکز مهم صادرات عمده نفت عراق توسط ...
[ مشاهده متن کامل خبر روزانه ۳ هزار گردشگر از نمایشگاه "نیروی دریایی ارتش، نیروی راهبردی" در خرمشهر بازدید می کنند در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن