تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818888645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقده گشایی با پاره کردن بنر/چرا عده ای با پیشرفت و زیبایی میاندوآب مخالفند؟


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: متاسفانه در ایام نوروز میاندوآب عده ای از افراد و کسانی که در واقع مخالف زیبایی و توسعه میاندوآب هستند، بنرهای خوش آمدگویی به مسافران را مورد هجوم قرار داده و آنها را پاره کرده اند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر ، این روزها همه شهرها در حال استقبال از مسافران نوروزی هستند و در میاندوآب نیز اقدامات لازم برای این کار انجام شده تا این شهر به نحو احسن پذیرای مسافران نوروزی باشد.
در همین راستا نیز شهرداری میاندوآب بعد از اینکه در سال های گذشته اقداماتی را در راستای زیباسازی این شهر انجام داده و توانسته این شهر را به جایگاه واقعی خود در میان شهرهای منطقه و شهری مسافرپذیر برساند، امسال نیز اقداماتی را از جمله نصب بنرهای معرفی اماکن گردشگری، اسکان مسافران نورزی و پیام های تبریک عید در سطح شهر نصب کرده است.
اما نکته جالب توجه این است که در نخستین روزهای سال جدید و در حالی که در همه شهرها می توان بنرهای خوش آمدگویی و تبریک سال جدید را در نقاط مختلف شهر مشاهده کرد، اما متاسفانه در میاندوآب عده ای از افراد و کسانی که شاید خود را میاندوآب دوست ولی در واقع مخالف زیبایی و توسعه میاندوآب هستند، مورد هجوم قرار داده و آنها را پاره کرده اند.

حال سوال این است که این افراد آیا واقعاً میاندوآبی بوده و غیرت و تعصب میاندوآبی دارند که در آغازین روزهای ...
[ مشاهده متن کامل خبر عقده گشایی با پاره کردن بنر/چرا عده ای با پیشرفت و زیبایی میاندوآب مخالفند؟ در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
عقده گشایی با پاره کردن بنر/چرا عده ای با پیشرفت و زیبایی میاندوآب مخالفند؟



عقده گشایی با پاره کردن بنر/چرا عده ای با پیشرفت و زیبایی میاندوآب مخالفند؟



عقده گشایی با پاره کردن بنر/چرا عده ای با پیشرفت و زیبایی میاندوآب مخالفند؟






پنجشنبه ، ۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن