تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار وزیر کشور با خانواده شهیدان محمدی مفرد و اعتمادی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیدار وزیر کشور با خانواده شهیدان محمدی مفرد و اعتمادی وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی با خانواده شهیدان مهدی محمدی مفرد از شهدای مدافع حرم و محمد، علی و حسن اعتمادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ فروردين ساعت 09:27

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، عبدالرضا رحمانی فضلی در این دیدارها که به صورت جداگانه انجام شد، جایگاه شهدایی را که در دفاع از حرمین شریفین جان خود را فدای اسلام کرد بسیار والا دانست و گفت: دفاع از بنیان های ارزشی، دینی و اسلامی در هر سرزمینی حکم دفاع از میهن را دارد.
وی با بیان اینکه هدف دشمنان از جنگ های خونین منطقه ضربه به ایران اسلامی است، افزود: شهدای مدافع حرم که در راه حراست از نظام اسلامی خون خود را فدا می کنند در نزد پروردگار از اجر بی پایانی برخوردار هستند.
رحمانی فضلی همچنین در گرامیداشت جایگاه شهدای هشت سال دفع مقدس، گفت: عزت و بالندگی امروز نظام مدیون جان فشانی های این عزیزان است.
وزیرکشور افزود: امروز وظیفه مسوولان حمایت از خون شهیدان و برنامه ریزی در راستای حرکت در مسیر آنان است.
رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: شهیدان با بذل جان و عمل به تکلیف خود به بهترین شکل ممکن، دین شان به نظام و اسلام را ادا کردند و ما به عنوان امانتداران این ودیعه باید با حضور موثر در عرصه کار و تلاش در جهت سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم .
وی با تاکید بر اهمیت نقش خانواده های معزز شهدا به ویژه مادران و همسران آنها در تربیت فرزندانی شایسته و پشتیبانی از آنان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گفت: با هیچ ادبیاتی نمی توان پایداری، استقامت، صبر و از خودگذشتگی شما عزیزان را توصیف نمود.
علی رضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدارها گفت: امیدواریم که به برکت حضور در محفل خانواده های شهدا و به مدد دعاهای خیر آنان بتوانیم در پیشبرد اهداف نورانیشان موفق باشیم.
وی با اشاره به جایگاه شهیدان در درگاه الهی، گفت: این افراد با بذل جان خود در راه اسلام و قرآن به اوج کمال و قرب خداوند و سعادت دنیوی و اخروی دست یافتند















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن