تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ خاموش خانواده 3 نفره


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرگ خاموش خانواده 3 نفره
کد خبر: ۵۷۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ - 23 March 2016


پسخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از نشت گاز در یک واحد 50 متری مسکونی در منطقه نیاوران خبر داد و گفت: در این حادثه تلخ سه عضو یک خانواده جان خود را از دست دادند.

به گزارش فارس، جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت  20/28 حادثه‌ای گازگرفتگی در میدان نیاوران - کوچه جبلی به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: ایستگاه 106 به محل حادثه اعزام و مشاهده گردید که در یک ساختمان سه طبقه مسکونی (در هر طبقه یک واحد 50 متری) در طبقه سوم گازگرفتگی رخ داده بود.

ملکی تصریح کرد: به جهت قفل بودن درهای ساختمان و عدم حضور ساکنیان در واحدها، آتش‌نشانان از پنجره طبقه سوم واحد ساختمان و با وضعیت بی‌حال یک خانواده سه نفره روبه‌رو شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: یک زن 40 و مرد 45 ساله و یک بچه 12 ساله در کف اتاق بی‌رمق و بی‌حال افتاده بودند که با حضور عوامل اورژانس مشخص گردید که هر سه نفر فوت کرده‌اند.

وی گفت: با حضور کارشناسان آتش‌نشانی بررسی‌های لازم انجام و مشخص شد که نقص موتورخانه کوچک در طبقه منفی و تولید گاز مونوکسیدکربن علت فوت این خانواده سه نفره بوده است.

وی در پایان گفت: این عملیات در ساعت  21/43  به اتمام رسید.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن