تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات صلح یمن17آوریل در کویت آغاز می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مذاکرات صلح یمن17آوریل در کویت آغاز می‌شود
رویترز:
مذاکرات صلح یمن17آوریل در کویت آغاز می‌شود خبرگزاری رویترز به نقل از یک مسئول دولت «عبد ربه منصور هادی» اعلام کرد مذاکرات صلح یمن در کویت از تاریخ ۱۷ آوریل آغاز خواهد شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، یک مسئول دولت در تبعید «عبد ربه منصور هادی» به خبرگزاری رویترز گفته است که مذاکرات صلح یمن در تاریخ 17 آوریل (ماه بعد میلادی) در کویت آغاز خواهد شد.

وی در ادامه گفته است که آتش‌بس نیز همزمان با آغاز گفت‌و‌گوها برقرار خواهد شد.

اعلام تاریخ 17 آوریل از سوی این فرد که نامش افشا نشده؛ در حالی است که «عبدالملک المخلافی» وزیر خارجه دولت «خالد بحاح» نخست‌وزیر فراری یمن به عربستان، ابراز اطمینان کرده بود که به احتمال 99درصد گفت‌و‌گوهای بین گروههای درگیر در یمن در ماه جاری میلادی (مارس) در کویت برگزار شود.

«ابراهیم ولد الشیخ» نماینده سازمان ملل در یمن نیز پیش از این در دیدار با رهبران انصارالله و گروههای یمنی، گفته بود که فضای رایزنی‌ها مثبت و سازنده بود.

عربستان سعودی در تاریخ 6 فروردین 94 حمله گسترده هوایی و پس از آن با استفاده از نیروهای اماراتی و برخی مزدوران داخلی و خارجی به یمن حمله کرده است. اما تا کنون نتوانسته منصور هادی را به یمن بازگداند.

منبع: فارس


95/1/4 - 08:56 - 2016-3-23 08:56:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن