تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکان و پذیرش 400 نفر در سازمان دانش آموزی استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد: اسکان و پذیرش 400 نفر در سازمان دانش آموزی استان سمنان مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان از آماده سازی سوئیت و خوابگاه به ظرفیت 100 نفر برای اسکان مسافران نوروزی در محیط جامع گردشگری سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد و گفت: از 29 اسفند ماه 1394 تاکنون 400 نفر اسکان داده شده اند.
۱۳۹۵ سه شنبه ۳ فروردين ساعت 18:32

خبرگزاری پانا+ اسکان و پذیرش 400 نفر در سازمان دانش آموزی استان سمنان

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمد رضا عامریان، با اشاره به اینکه این سازمان از ایام تعطیلات نوروزی، خدمات گردشگری زیر نظر اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان به مسافران نوروزی در استان سمنان ارائه کرده است، بیان کرد: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان تسهیلات ویژه‌ای را برای فرهنگیان و به‌ویژه اعضای تشکیلات سازمان‌های دانش‌آموزی کشور، ارائه و پیش‌بینی کرده است.
وی با اشاره به دغدغه مسئولان استان، مبنی بر رونق صنعت گردشگری این استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در برش استانی برنامه ششم توسعه برای استان سمنان، «گردشگری» به‌عنوان یکی از محورهای توسعه این استان لقب گرفته است؛ سازمان دانش‌آموزی این استان نیز از این‌ پس برنامه‌های خود را مبنی بر رونق فعالیت‌های گردشگری و اردویی افزایش می‌دهد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، ضمن بیان اینکه استان سمنان افتخار دارد همه ساله میزبان هزاران زائر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) باشد، اظهار داشت: این استان به دلیل قرارگرفتن در محور مواصلاتی تهران – مشهد، برای اکثر مسافران موقعیتی مناسب برای استراحت است.
عامریان افزود: ایجاد پیست موتور و ماشین‌سواری کارتینگ، باغ پرندگان به مساحت 200 متر مربع، احیای موزه حیات‌وحش شامل بیش از 170 گونه حیوان که از قبل تاکسی‌درمی ‌شده، برگزاری رصدهای نجومی، سالن سینما با ظرفیت 100  نفر، بازدیدها و تورهای یک‌روزه سمنان گردی و برگزاری جنگ‌های شادی در ایام تعطیلات نوروزی، از جمله برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در این راستا است.
وی با بیان اینکه این فضا پس از نوروز با برنامه‌ریزی مدون به ارائه خدمات خود ارائه می‌دهد، تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با راه‌اندازی آشپزخانه مجهز خود، با ظرفیت طبخ غذا تا 1000 نفر، آماده برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و پذیرایی از مسافرین نوروزی و دانش آموزان سراسر کشور است.
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان در خصوص اجرای فعالیت های فرهنگی این سازمان نیز یادآور شد: بروشورهایی با موضوعات نقشه راه های مواصلاتی شهرستان سمنان و معرفی اماکن گردشگری شهرستان و استان با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بین مسافران نوروزی توزیع شد.




خبرنگار : فاطمه زهرا تجلی









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن