تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید یک هزار و ۴۰۰ نفر خانواده شهدا از یادمان های دفاع مقدس کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، گفت: برپایی اردوهای راهیان نور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اهم برنامه های بنیاد شهید به شمار می رود.
حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از بازدید یک هزار و 400 نفر از خانواده های معظم شهدا از یادمان های دفاع مقدس غرب کشور خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: کاروان های راهیان نور در قالب 100 الی 120 نفره هستند.
وی ابراز کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به مناطق عملیاتی غرب کشور از دو سال گذشته آغاز شده و سعی می شود این روند هم چنان ادامه داشته باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه برپایی اردوهای راهیان نور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اهم برنامه های بنیاد شهید به شمار می رود، گفت: خدمت به خانواده شهدا اولویت کاری ماست.
حجت الاسلام عسگری یادآور شد: دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های مهم اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوده به طوری که سال گذشته 14 هزار دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در استان کرمانشاه صورت گرفت.
به گفته این مقام مسئول، مردم غیور استان کرمانشاه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در همه حال پشتیبان رزمندگان ...
[ مشاهده متن کامل خبر بازدید یک هزار و ۴۰۰ نفر خانواده شهدا از یادمان های دفاع مقدس کرمانشاه در خبرگزاری شبستان ]
بازدید یک هزار و ۴۰۰ نفر خانواده شهدا از یادمان های دفاع مقدس کرمانشاه






سه شنبه ، ۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن