تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵۰۰ بازارچه نوروزی صنایع دستی در سراسر خراسان رضوی راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: امسال ۵۰۰ بازارچه نوروزی صنایع دستی در سراسر خراسان رضوی راه اندازی شده است.
محمد مطیع در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: امسال مجموعه میراث فرهنگی اهمیت ویژه ای برای ترویج صنایع دستی ثائل شده است و در استان خراسان رضوی نیز با هدف شناسایی استعدادها و همچنین رونق بازار کسب و کار نوروزی این موضوع در اولویت قرار گرفته است.
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: در این راستا امسال در ایام نوروز 500 غرفه صنایع دستی در سراسر استان و در حدود 90 نقطه راه اندازی شده و فرصت مناسبی برای گردشگران مسافران نوروزی سراسر استان جهت آشنایی با میراث و صنایع دستی خراسان رضی فراهم شده است.
مطیع افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، قیمتی که این صنایع دستی به فروش می رسد ویژه و دارای تخفیف مناسب است تا استقبال گردشگران افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه هدف تمامی برنامه های نوروزی این معاونت درگیر کردن بیشتر مسافران با بحث صنایع دستی است گفت: تورهای گردشگری آشنایی با صنایع دستی از طریق بازدید از کارگاه های صنایع دستی استان نیز برای ایام نوروز پیش بینی شده است.
[ مشاهده متن کامل خبر ۵۰۰ بازارچه نوروزی صنایع دستی در سراسر خراسان رضوی راه اندازی شد در خبرگزاری تسنیم ]

شنبه ، ۲۹اسفند۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن