تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820928273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تودیع یک رئیس و معارفه یک رئیس جوان در اداره منابع طبیعی


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: طی مراسمی با حضور مدیر کل منابع طبیعی استان اصفهان و مسئولین شهرستان، امین حافظی به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی فریدونشهر معرفی شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از  پونه زار ، دیروز در حضور مدیرکل منابع طبیعی استان اصفهان و مسئولین شهرستان فریدونشهر، حجت اله زمانی، رئیس اداره منابع طبیعی فریدونشهر، از سمت خود تودیع و امین حافظی به این سمت منصوب شد.
در این مراسم زمانی یکی از مهمترین موفقیت های کاری خود در سمت ریاست اداره منابع طبیعی فریدونشهر را واگذاری امور حفاظت از عرصه های منابع طبیعی به مردم و بهره برداران دانست. وی همچنین توسعه عرصه های جنگلی و پوشش منابع طبیعی را از دیگر خدمات خود در این اداره برشمرد.
وی با اشاره به این که ساعت موظفی کار برای کارمندان ۱۷۶ ساعت است، در مورد کار انجام شده در این اداره در سال های اخیر گفت: در طول سال های گذشته همکاران من در اداره منابع طبیعی فریدونشهر بیش از دو برابر این ساعت تنها کار فیزیکی داشته اند .
امام جمعه فریدونشهر نیز در این جلسه با بیان این که خود کشاورز بوده و در منطقه ای با همین آب و هوا زندگی کرده است، فریدونشهر را محیطی مساعد برای کشت دیم کرفس و یونجه خواند و بهترین شرایط برای کاشت نهال بادام دانست. حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری از ...
[ مشاهده متن کامل خبر تودیع یک رئیس و معارفه یک رئیس جوان در اداره منابع طبیعی در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
تودیع یک رئیس و معارفه یک رئیس جوان در اداره منابع طبیعی






جمعه ، ۲۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن