تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804245625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آستارا با 15 جاذبه شاخص طبیعی میزبان گردشگران نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آستارا با 15 جاذبه شاخص طبیعی میزبان گردشگران نوروزی است فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: شهرستان آستارا به عنوان یکی از شهرستان های گردشگر پذیر استان گیلان با 15 جاذبه شاخص طبیعی، میزبان گردشگران نوروزی است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ اسفند ساعت 10:24

خبرگزاری پانا+جاذبه

 به گزارش پانا از گیلان،سیروس شفقی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی در شهرستان فراهم شده ، اضافه کرد: پیش بینی می شود در خیابان های اصلی آستارا و نیز در محورهای مواصلاتی این شهرستان شاهد ترافیک هایی در برخی از ایام پیش رو باشیم که برای این منظور، با تلاش های پلیس و همکاری مردم امنیت خاطر برای گردشگران فراهم خواهد آمد.
وی از اجرای طرح گیلان مطهر در آستارا خبر داد و بیان کرد: این طرح جهادی ، فرهنگی ، دینی و اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی به منظور ترویج اخلاق اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی در شش پایگاه توسط نیروی انتظامی شهرستان آستارا اجرا می شود.
شفقی با اشاره به افزایش گشت های نظارتی در بازار ، افزود: مسافرانی هم که قصد اقامت در آستارا را دارند، بدون دغدغه خاطر می توانند از واحدهای اقامتی این شهرستان بهره مند شوند.
وی ادامه داد: شهرستان آستارا با دارا بودن 13 هتل ، 9 هتل آپارتمان ، هفت مهمانپذیر ، 26 واحد پذیرایی بین راهی ، 700 مسافر کاشانه ، چهار کمپینگ با حدود 466 سکو و 182 کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران است.
وی اظهار داشت: هتل ها ، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها ظرفیت شب اقامت شش هزار و 296 نفر را دارا هستند که این واحدهای اقامتی در کنار ظرفیت اسکان مدارس و کمپینگ ها ، مسافر کاشانه ها و مراکز اقامتی دیگر می توانند به جذب و ماندگاری بیش از پیش مسافران نوروزی در آستارا کمک کنند.
فرماندار آستارا جاذبه های طبیعی گردشگری در شهرستان را نعمتی خدادادی خواند و افزود: شهرستان آستارا بخشی از زیبایی های سحر آمیز جنگل های هیرکانی را در خود جای داده که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند و همین جاذبه های طبیعی در جذب گردشگر موثر واقع شده است.
شفقی وجود 15 جاذبه طبیعی و 10 جاذبه تاریخی و فرهنگی این شهرستان را نمونه هایی از ظرفیت های گردشگری این شهرستان مرزی خواند و بیان کرد: در کنار تمامی این پتانسیل ها نبایستی از جاذبه های تجاری و اکوتوریستی و همچنین از جاذبه های استثنایی روستاهای مرزی و به خصوص گردنه حیران غافل شد.
طبیعت زیبای اطراف دریاچه استیل ، باغ پرندگان در ورودی شهر ، پارک حیات وحش ، نوار ساحلی آستارا ، بازارچه ساحلی ، منطقه زیبای دربند ، گردنه حیران ، باغ چای عباس آباد ، بهشت کاکتوس ها ، آبشار لاتون ، حوضچه های طبیعی لاتون ، منطقه بهارستان و آبگرم کوته کومه در کنار بقعه پیر قطب الدین صفوی ، قلعه شیندان یا سندان ، بقعه امام زاده سیدابراهیم و سیدقاسم در هفت کیلومتری جنوب آستارا از جمله جاذبه های شهرستان آستارا محسوب می شود که همه ساله مسافران زیادی را راهی این گوشه از کشورمان می کند.
وجود یک هزار و 200 واحد تجاری در بازارچه ساحلی آستارا و نیز وجود سواحل و طبیعت بکر و نیز واقع شدن در مسیر تردد شمالغرب کشور مهمترین دلایل موثر در افزایش تعداد مسافران ورودی به شهرستان آستاراست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن