تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816998858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل پيرمرد پولدار در شب چهارشنبه سوري


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قتل پيرمرد پولدار در شب چهارشنبه سوري
دختر جوان در شبي كه انفجار مدام ترقه‌ها فضاي شهر را پر كرده بود براي سركشي راهي خانه پدر سالخورده‌اش در خيابان شهران شد، اما جسد خونين وي را در آشپزخانه كشف و پليس را از ماجرا با خبر كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 22 شامگاه سه‌شنبه 25 اسفند ماه قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس مأموران كلانتري 142 كن از قتل مرد سالخورده‌اي در آپارتمانش حوالي منطقه شهران با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي وقتي پاي در قتلگاه گذاشت با جسد خونين مرد 88 ساله‌اي به نام داوود در كف آشپزخانه روبه‌رو شد كه با اصابت چندين ضربه چاقو به پشت و گردنش به قتل رسيده بود. به هم ريختگي‌ داخل خانه و خون‌هاي داخل آشپزخانه حكايت از آن داشت كه داوود درگيري سختي را با قاتل يا قاتلان داخل خانه‌اش داشته است. تيم جنايي در بررسي قفل‌هاي در متوجه شدند در و قفل‌ها سالم است كه نشان مي‌داد عامل يا عاملان حادثه افراد آشنايي بوده‌اند كه بدون مقاومت مقتول وارد خانه شده و در فرصت مناسب دست به قتل زده‌اند.
يكي از دختران مقتول كه موضوع حادثه را به پليس خبر داده بود، گفت: من و خواهرم مدتي است كه خانه جداگانه‌اي داريم و با هم زندگي مي‌كنيم. پدر و مادرم با هم زندگي مي‌كردند تا اينكه مدتي قبل مادرم فوت كرد و پدرم تنها شد. پدرم بازنشسته بانك بود و از نظر مالي وضعيت خوبي داشت به طوري كه با افراد زيادي همكاري مالي داشت. چند وقت قبل پدرم مبلغ 570 ميليون تومان به مرد 35 ساله‌اي به نام ستار پول داد تا با هم كار تجاري انجام دهند. آنها قرار بود از كشور چين كفش و پوشاك وارد كنند، اما مدتي قبل متوجه شدم با ستار اختلاف پيدا كرده است و اصرار دارد با او تسويه‌حساب كند. وي ادامه داد: امروز پدرم با ستار قرار ملاقات داشت تا با هم حساب و كتاب كنند. ساعتي قبل براي انجام كاري با تلفن همراه پدرم تماس گرفتم، اما او جواب نداد. پس از اين با تلفن خانه‌اش تماس گرفتم، اما باز هم جواب نداد به همين دليل نگرانش شدم و به در خانه‌اش آمدم. هر چقدر در زدم كسي در را باز نكرد و من مجبور شدم با كليد يدكي كه هميشه همراه دارم در را باز كنم و با اين صحنه هولناك داخل خانه‌اش روبه‌رو شدم. وي در پايان گفت: من احتمال مي‌دهم ستار در قتل پدرم دست داشته باشد،‌ چون او امروز به خانه پدرم آمده بود. همزمان با ادامه تحقيقات، جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد.
پس از اين مأموران براي شناسايي ستار به دستور قاضي مرادي دست به تحقيق زدند تا اينكه چند ساعت بعد از حادثه وي را در حوالي شهران بازداشت كردند.
متهم صبح ديروز براي بازجويي به دادسرا منتقل شد. وي در بازجويي مدعي شد از قتل مرد پولدار خبري ندارد. متهم گفت: من مدتي است داوود را مي‌شناسم و با او همكاري مالي دارم. ما قرار بود به صورت شراكتي از كشور چين كفش وارد كنيم و به همين دليل مقتول مبلغ 180 ميليون تومان به من پول داد. همكاري ما ادامه داشت تا اينكه چند روز قبل داوود تصميم گرفت با من شراكتش را به هم بزند و خواست تا پولش را پس دهم.
 به همين دليل روز حادثه من با او ملاقات داشتم و درباره حساب و كتاب‌هايمان با هم حرف زديم و بعد هم از خانه‌اش بيرون آمدم. من خبر ندارم كه چه كسي او را به قتل رسانده و اتهام قتل را قبول ندارم. وي در پايان گفت: من فقط 180 ميليون تومان به او بدهكارم و اينكه خانواده‌اش مدعي‌اند 570 ميليون تومان به او بدهكارم، قبول ندارم.  متهم در پايان به دستور قاضي مرادي، بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن