تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804230314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المپيكي‌ها و رؤياي تحقق وعده‌هاي رئيس‌جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: المپيكي‌ها و رؤياي تحقق وعده‌هاي رئيس‌جمهور
جوان در یادداشتی آورده است:
به گزارش نامه‌نیوز، انتقاد از شرايط حاكم بر ورزش بحث امروز و ديروز نيست؛ از ابتداي امسال فدراسيون‌هايي كه شانس بيشتري براي كسب سهميه المپيك داشتند و از ورزشكاران آنها انتظار مدال‌آوري در ريو مي‌رود، بارها از بي‌توجهي‌ها گلايه كردند. از هر فرصتي استفاده كردند تا صداي اعتراض‌شان را به گوش مسئولان برسانند، اما تلاش‌شان ثمري نداشت تا جايي كه در نهايت رئيس فدراسيون كشتي تنها راه چاره را نامه نوشتن به رئيس‌جمهور يافت، نامه‌اي كه رسول خادم به دكتر روحاني نوشت، زنگ خطر را اين بار با صدايي به مراتب بلندتر به صدا درآورد تا چهره واقعي آنهايي كه فقط در مصاحبه‌هايشان دم از حمايت از المپين‌ها مي‌زنند، نمايان شود. درست از زماني كه موضوع نامه‌هاي گلايه‌آميز به رئيس‌جمهور مطرح شد، خيلي‌ها كوشيدند اين حركت خادم را اشتباه جلوه دهند در صورتي كه مرد اول كشتي ايران بهترين تاكتيك را براي احقاق حقوق كشتي‌گيران انتخاب كرد. دكتر روحاني ديروز در مراسم تجليل از مدال‌آوران بر حمايت از ورزش ايران و به ويژه اميدهاي كشورمان در المپيك تأكيد كرد. فراهم كردن شرايط پيشرفت ورزش بانوان از ديگر نكات مهمي بود كه رئيس‌جمهور به آن اشاره كرد: «‌دولت هر قدمي كه لازم باشد براي رشد ورزش برمي‌دارد.»

پس از اتفاقات اخير، دكتر روحاني دستور ويژه‌اي براي رسيدگي هرچه سريع‌تر به اوضاع تيم‌هاي ملي اعزامي به ريودوژانيرو صادر كرد. تغيير محل اسكان بانوان تيرانداز مهم‌ترين واكنش به اين دستور بوده است. اين در حالي است كه انتقاد اصلي به وزارت ورزش، پرداخت نشدن بودجه مصوبه فدراسيون‌ها و مطالبات زياد آنها از اين وزارتخانه است و هنوز خبري از برآورده شدن انتظارات آنها نشده است. اگر به دستور رئيس‌جمهور توجه لازم مي‌شد، رؤساي فدراسيون‌هاي مدال‌آور مجبور نبودند مشكلات مالي خود را به سخنگوي دولت بگويند. خسروي وفا صراحتاً از نرسيدن به موقع پول به فدراسيون‌ها مي‌گويد و اينكه دير رسيدن بودجه كارايي نخواهد داشت. پولادگر با داشتن سه المپيكي از المپيكي نبودن جو حاكم بر ورزش انتقاد مي‌كند و معتقد است براي موفقيت ورزش دولت بايد وارد عمل شود. نكته تأسف‌برانگيز ديگر اينكه رئيس فدراسيون وزنه‌برداري مصدوميت شديد بهداد سليمي را با نداشتن بودجه براي خريد مكمل‌هاي لازم مرتبط مي‌داند. نفر اول كشتي هم كه براي خروج اين رشته از بحران دست به دامن روحاني مي‌شود. اين حال و روز ورزش ايران است. بهترين‌هاي ورزش‌مان در چند ماه آينده بايد در بزرگ‌ترين آوردگاه ورزش جهان گرد هم بيايند و با رقبايي تا بن دندان مسلح براي رسيدن به مدال بجنگند، اما وضعيت رشته‌هايي كه به آنها اميد بسته‌ايم يكي از يكي بدتر است. انتقاد مشترك همه آنها بي‌توجهي و پرداخت نشدن مطالبات است، انتقادي كه بايد هرچه سريع‌تر فكري به حال آن كرد. نتايج كاروان ايران در المپيك، مهم‌ترين مسئله‌اي است كه بايد مدنظر قرار بگيرد. درگيري‌هاي شخصي و انتقام گرفتن قطعاً به ورزش كشور ضربه‌اي جبران‌ناپذير مي‌زند و مديران ارشد بايد اختلافات قديمي را حداقل تا پايان المپيك به دست فراموشي بسپارند. وصول مطالبات گذشته فدراسيون‌هاي المپيكي در اين برهه فعلاً منطقي‌ترين راه حل ممكن است. توجه هرچه بيشتر به اردونشينان و سرزدن به اردوها نيز بدون شك تأثير زيادي در بالا رفتن انگيزه ورزشكاران و مربيان دارد. اميدواريم مشكلات ورزش در خانواده ورزش مرتفع شود و نيازي به دستور رئيس‌جمهور نباشد.



منبع: جوان آنلاین


۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن