تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار زنجان: درصد تحقق بودجه مصوب تا وعده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شهردار زنجان: درصد تحقق بودجه مصوب تا وعده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام زنجان
شهردار زنجان با تشریح پروژه‌های در دست اجرا و برنامه‌ریزی شده برای تکمیل یا آغاز عملیات اجرایی در سال آینده در شهر زنجان گفت: بخش مهمی از بازگشایی‌های مناطق مختلف شهر زنجان در سال آینده محقق می‌شود.
به گزارش نامه‌نیوز، حبیب یگانه سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران با تشریح وضعیت سال جاری به لحاظ بودجه مصوب و تحقق‌یافته اظهار کرد: از 165 میلیارد تومان بودجه مصوب 80 درصد آن در بخش عمرانی و 98 درصد بودجه در بخش جاری محقق شده است.


وی از اجرایی شدن پروژه‌های متعدد در حوزه فضای سبز شهری طی سال جاری در مناطق مختلف زنجان خبر داد و اظهار کرد: در این باره نزدیک هشت هکتار فضای سبز شهری در قالب 12 پارک محله‌ای و منطقه‌ای احداث شده است.

شهردار زنجان به برنامه‌ریزی انجام شده برای افزایش 10 هکتاری فضای سبز در سال آینده اشاره و تصریح کرد: این برنامه‌ریزی با تکمیل 19 پروژه و احداث هشت پارک محله‌ای و منطقه‌ای محقق می‌شود.

یگانه به تملک‌های انجام شده در محور زینبیه غربی تا خیابان شهید مطهری اشاره و ابراز کرد: بودجه تملک املاک موجود در این محدوده 8 میلیارد تومان بوده که 6.5 میلیارد تومان از این مبلغ محقق شده بقیه تملک‌ها هم طی حداکثر پنج ماه نخست سال آینده انجام می‌شود.

وی در تشریح خیابان مورد نظر برای تملک گفت: این خیابان به طول 910 متر و عرض 24 متر موازی خیابان امام احداث می‌شود که نقش مهمی در رفع مشکلات ترافیکی هسته مرکزی شهر ایفا خواهد کرد.

شهردار زنجان بازگشایی خیابان 7 تیر تا شهدا را از دیگر برنامه‌های کاری شهرداری اعلام کرد و افزود: طی سال جاری 2 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده طی سه ماه آینده تملک‌های آن تکمیل می‌شود.

یگانه تکمیل تقاطع سه سطحی سیدالشهدا را از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان دانست و افزود: زمان برنامه‌ریزی شده برای بهره‌برداری از این پروژه شهریور سال آینده پیش‌بینی شده است.

وی احداث تقاطع ورودی گلشهر کاظمیه و اصلاح هندسی میدان جهاد را از دیگر پروژه‌های برنامه‌ریزی شده برای سال آینده شهرداری زنجان اعلام و تاکید کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی انجام شده آغاز می‌شود.

شهردار زنجان به بودجه‌های هزینه شده از منابع داخلی و همچنین بودجه‌های استانی در داخل مجموعه پارک بانوان زنجان از جمله احداث فرهنگسرای زندگی اشاره و تاکید کرد: عملیات اجرای پارک بانوان غرب زنجان هم کلید خورده است.

یگانه به برنامه بازگشایی ضلع غربی پادگان زنجان اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده در اواخر فروردین ماه دیوارهای موجود در اطراف این مسیر برچیده خواهد شد.

وی تکمیل مرکز کنترل ترافیک شهرداری زنجان، احداث پارکینگ‌های طبقاتی، احداث بلوارهای شرق و غرب شهر زنجان، بازسازی دستگاه‌های شهر بازی و اجرای پروژه‌های مشارکتی را از دیگر برنامه‌های شهرداری برای سال آینده عنوان کرد.

شهردار زنجان در ادامه اقدام به تشریح برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان کرد و گفت: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف مختص ایام نوروز برنامه‌ریزی شده، که شامل آماده کردن شهر برای شهروندان و همچنین معرفی زنجان به مهمانان است.

یگانه همچنین تولید 10 برنامه 20 دقیقه‌ای از ظرفیت‌های شهر زنجان برای پخش از شبکه‌های ملی و همچنین سه برنامه 45 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه‌های برون مرزی را از جمله برنامه‌های تبلیغی شهرداری زنجان برای معرفی زنجان در ایام نوروز اعلام کرد.


منبع: فارس


۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن