تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821170539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رای الیوم: مرحله انتقالی سوریه چند دهه طول می کشد


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: روزنامه رای الیوم نوشت طرح سازمان ملل برای مرحله انتقالی در سوریه درپیچ و خم مذاکرات سیاسی ممکن است چند سال طول بکشد.
به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالباری عطوان" روزنامه نگار و نویسنده مشهور عرب درمطلبی که روز دوشنبه در تارنمای رای الیوم منتشر شد نوشت: طرح سازمان ملل برای آغازمرحله انتقالی در سوریه که گمان می رود از حمایت شورای امنیت برخوردار باشد، ظاهراً قابل اجراء به نظرمی آید ولی این طرح وقتی که روی میز مذاکره کنندگان گذاشته می شود، شاید چند سال یا چند دهه طول بکشد که هیأت های مذاکره کننده درباره آن به توافق برسند.


عطوان افزود، اختلافات نظام سوریه و مخالفان این کشور بسیار زیاد و عمیق است و مخالفت با نظام حکومتی فدرال تنها وجه اشتراک هیأت ها است و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفته که مساله نظام حکومتی فدرال طرح "ب" است.
به نوشته این نویسنده عرب، مرحله انتقالی سوریه که باید 18 ماه ادامه داشته باشد، از امروز آغاز می شود و 3 هدف مذکور باید در این مرحله انتقالی اجرا شود وبراساس آن قدرت و اختیارات سوریه کاملاً به رئیس جمهوری منتخب و دولتیِ برخاسته از پارلمان و حائز رأی اعتماد آن منتقل گردد.
درادامه مطلب عبدالباری عطوان آمده است ...
[ مشاهده متن کامل خبر رای الیوم: مرحله انتقالی سوریه چند دهه طول می کشد در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]
رای الیوم: مرحله انتقالی سوریه چند دهه طول می کشد






سه شنبه ، ۲۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن