تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806919350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان زورگيري‌هاي اميد و سعيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پايان زورگيري‌هاي اميد و سعيد
دو مرد جوان كه با عوض كردن خودروهاي خود، به شيوه‌هاي مختلف در شرق تهران از مردم زورگيري مي‌كردند، سرانجام به دام پليس افتادند.
به گزارش خبرنگار ما، پرونده دو متهم 31 ساله كه اميد و سعيد نام دارند 15 دي‌ماه روي ميز كارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. شاكي كه زن‌ جواني بود، در شرح ماجرا گفت: مي‌خواستم از بومهن به سه راه تهرانپارس بروم. منتظر تاكسي بودم كه يك خودروي پژو پارس توقف كرد و بعد از گفتن مقصدم در صندلي عقب سوار شدم. جز راننده مرد جواني هم در صندلي جلو سوار بود. وقتي خودرو به محل‌ خلوتي رسيد، مردي كه در صندلي شاگرد سوار بود، چاقو كشيد و خودش را به صندلي عقب پرتاب و تهديد به كشتن من كرد و 9 النگويم را با چاقو بريد و برداشت. انگشتر طلايم را هم از دستم بيرون كشيد، گوشي تلفن همراهم را هم سرقت كرد. او كارت عابربانكم را هم برداشت و با تهديد، رمز آن را هم گرفت. زماني كه خودرو به بزرگراه شهيدزين‌الدين رسيد، من را از ماشين به بيرون انداختند و گريختند.
بعد از مطرح شدن شكايت بود كه حساب شاكي بررسي و مشخص شد كه 2 ميليون و 500 هزار تومان از حساب شاكي برداشت شده است. محل برداشت پول هم مركز خريد پوشاك در منطقه شميران‌نو بود. مأموران پليس بعد از بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته محل، دو مرد جوان را كه با خودروي پرايد نوك‌مدادي به محل آمده بودند، شناسايي كردند.
پس از به دست آمدن اين سرنخ‌ها بود كه مالك پرايد كه مرد‌ 31 ساله‌اي به نام سعيد. ع بود در فاز يك شهر جديد پرديس شناسايي شد. شاكي هم بعد از ديدن تصوير سعيد او را شناسايي كرد و گفت هنگام زورگيري او راننده خودرو بود. مأموران پليس بعد از شناسايي مخفيگاه سعيد او و همدستش را كه اميد. ع نام داشت، بازداشت كردند.
آنها بعد از مواجهه با شاكي به زورگيري از او اقرار كردند و گفتند كه طلاهاي سرقتي را به مبلغ 3 ميليون و 500 هزار تومان به مرد‌ طلافروشي در منطقه شميران‌نو فروخته‌اند. بعد از تأييد اين ادعا بود كه مرد طلافروش به اتهام خريد اموال مسروقه بازداشت شد. او گفت روز حادثه سعيد در حالي كه گريه مي‌كرد، وارد مغازه‌ام شد. او مقداري طلا روي پيشخوان گذاشت و خواست طلاهايش را بخرم. وقتي درخواست كاغذ خريد كردم گفت كه مادرش بيمار و در بيمارستان بستري است و براي عمل جراحي به پول نياز دارد. او وعده داد كه بعد از ريختن پول به حساب بيمارستان، كاغذ خريد را به من مي‌رساند. من هم از روي دلسوزي طلاها را خريدم، اما ديگر از او خبري نشد.
   كشف سرقت‌هاي تازه
در شاخه ديگري از بررسي‌ها كارآگاهان شكايت‌هاي مطرح شده در كلانتري‌هاي شرق تهران را بررسي كردند و متوجه شدند شاكيان زيادي مشخصات سعيد و اميد را در اختيار پليس گذاشته‌اند. آنها وقتي به اداره پليس دعوت و با دو متهم مواجه شدند آنها را به عنوان زورگير شناسايي كردند، اما در بررسي‌ها مشخص شده كه اين دو سارق از خودروهاي ال90‌، پژو 206 يا پارس سفيدرنگ براي زورگيري استفاده مي‌كردند.  يكي از شاكيان در شرح ماجرا گفت: ساعت22 شامگاه 23 دي‌ماه، در سه راه تهرانپارس منتظر تاكسي بودم كه يك خودروي پژو 206 سفيدرنگ توقف كرد. بعد از گفتن مسيرم كه حكيمیه بود، سوار شدم. وقتي خودرو وارد خيابان جشنواره شد، راننده ناگهان قمه كشيد و زير گلويم گذاشت و تهديد كرد تا پول‌هايم را به او بدهم. خواستم مقاومت كنم كه ناگهان مردي كه پشت صندلي شاگرد پنهان شده بود به من حمله كرد. آنها بعد از سرقت كيف‌دستي‌ام، من را از ماشين بيرون انداختند و فرار كردند.  شاكي ديگر گفت: عصر روز نهم دي‌ماه بود كه در ميدان رسالت سوار يك پژو پارس سفيدرنگ شدم. وقتي خودرو وارد خيابان فرجام شد، راننده و مسافري كه سوار بود چاقو كشيدند و به من حمله كردند. آنها يك ميليون تومان پول نقد و گوشي تلفن همراه و مدارك شناسايي‌ام را سرقت و فرار كردند.
   زورگيري از عابران
در بررسي‌هاي بعدي پليس مشخص شد كه سعيد و اميد علاوه بر زورگيري از مسافران از رهگذران هم سرقت كرده‌اند. سعيد و اميد وقتي مقابل چند شاكي تازه قرار گرفتند مجبور به اقرار شدند.  سرهنگ كارآگاه فخرالدين افراسيابي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران از شاكياني كه در مناطق مختلف شرق تهران به ويژه در محدوده سه راه تهرانپارس، رسالت، حكيميه، تهرانپارس و نارمك مورد زورگيري قرار گرفته‌اند، دعوت كرد براي شناسايي دو متهم و پيگيري شكايات خود به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ در سيدخندان – خيابان ابوذر غفاري – جنب كلانتري 120 سيدخندان مراجعه كنند.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن