تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805617495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش نمایشی بر فیلم Suicide Squad قسمت دوم


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

حماسه ی خرابکارترین ناجیان دنیا "قسمت دوم" (مطالعه قسمت اول) "به قلم یاسین رئوفی" در این بلبشوی ابرقهرما‌ن‌ ها که بعضی اوقات از فرط خوب بودن بیش ازحد، حسابی روی مخ هستند، نیاز شدیدی به جایگزین کردنشان با چند ضدقهرمان درست‌و حسابی حس می شد تا هم عرض اندامی کنند و هم نشان دهند که فقط در ایجاد آشوب‌‌ و ‌رعب و وحشت استعداد ندارند . از طرفی هم گاهی تنها چیزی که باعث نابودی شرارت می شود، شرارت بیشتر است. به همین خاطر چه خوشتان بیایید و چه نیاید ابرقهرمان‌های دوست داشتنی قرار است مدتی به تعطیلات بروند؛ چون این‌بار نوبت جوخه‌ی انتحار (Suicide Squad) است تا دنیا را به روش خودشان نجات دهد. 

مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش : هارلین کویینزل (Harleen Quinzel) «هارلی کویین» یکی از باحال ترین و البته دیوانه ترین شخصیت‌های جوخه‌ی انتحار، هارلی کویین است که باعث شده تا  فیلم از حالت خشک و جدی بودن فاصله بگیرد.  او یکی از مهره های اصلی فیلم محسوب می شود و هم چنین به دلیل رابطه اش با جوکر قاعدتا تاثیرات زیادی در روند ماموریت جوخه‌ی انتحار می گذارد. هارلی کویین در ابتدا روانپزشک تیمارستان آرکام بود. هنگامی که جوکر به آنجا منتقل شد، اورا مسئول کردند تا روانکاوی اش کند اما نتیجه کاملا برعکس از آب درآمد. هرچه روزهای بیشتری می گذشت، جای این دو هم به عنوان بیمار و دکتر عوض می شد، تا اینکه بالاخره جوکر توانست شیطان درون هارلی را آزاد کند و به همراه او که حالا وفادارترین همکارش بود از آنجا بگریزد. در تریلر دوم فیلم مشاهده می کنیم که او همانند داستان های کمیک بوکش درون استخری از مواد شیمیایی می افتد و جوکر هم نیز به او ملحق می شود. هارلی کویین بعد از این اتفاق ظاهرش تغییر می کند و مقاومت زیادی کسب می کند ( البته درون فیلم مشخص نیست که خود جوکر اورا پرت می کند یا خیر) بروس تیم( Bruce Timm) و پل دینی (Paul Dini) هارلی کویین را طراحی کرده و درسال 1993 در شماره‌ی 12 کمیک ماجراهای بتمن (The Batman Adventures) از او رونمایی کردند. البته نخستین حضور هارلی در دنیای دی سی مربوط می شود به اپیزود "لطف جوکر" در مجموعه‌ی انیمیشنی بتمن . آن ها برای طراحی شخصیت هارلی از یک ستاره‌ی اپرا الهام گرفتند که در اجرایش لباس یک دلقک را پوشیده بود.  هارلی معمولا در بیشتر داستان های کمیک تمام و کمال مطیع دستورات جوکر بوده و درکنار روان پریش بودنش که دلیلی برای این کار محسوب می شود به جوکر بسیار علاقه مند است. البته این رابطه بیشتر یک طرفه محسوب می شود و از دید جوکر او (در بیشتر اوقات) فقط یه زیردست به حساب می آید. همچنین جوکر دستیار ( نوچه شاید واژه‌ی بهتری باشد) دیگری هم دارد. جانی فراست (Jonny frost) که جوکر را الگوی خود قرار داده و از او  حمایت می کند. فراست در بیشتر کمیک بوک های جوکر هم نیز حضور دارد . اما با همه‌ی این حرف ها کارگردان در این مورد می گوید با اینکه ارتباط هارلی کویین با دیگر شخصیت ها یکی از اصلی ترین موضوعات فیلم محسوب می شود اما سعی شده است که اورا شخصیتی مستقل نشان دهند که وابستگی زیادی به بقیه از جمله جوکر ندارد .

شاید کمی عجیب به نظر برسد که چگونه مارگو رابی که تعداد فیلم هایش در مجموع به 10عدد هم نمی رسد برای چنین نقش چالش برانگیزی انتخاب شد.  او در سال 2013  با ایفای نقش در فیلم "گرگ وال استریت" (The Wolf of Wall Street)  بیشتر از آن که کار تاثیر گذاری از خود به جا بگذارد، صرفا کمک به سزایی به بالا رفتن درجه‌ی سنی فیلم کرد. گرچه همه‌ی این واکنش های منفی به انتخاب او برای نقش هارلی کویین فقط تا منتشر شدن تریلرهایی از فیلم توانست دوام بیاورد، پس از آن او به یکی از شخصیت های مورد علاقه‌ی طرفداران جوخه‌ی انتحار تبدیل شد . هارلی کویین به واسطه‌ی رابی در فیلم  دختری شیطان صفت که ناثباتی روانی دارد نشان داده شده است. رابی در مورد نقشش طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی امپایر می گوید  که هنگامی که برای این نقش انتخاب شد ، در وهله‌ی اول چیزی که بیشتر از همه اورا سرذوق میاورد، لباس‌های هارلی کویین بودند. هرچند که او حسابی برای پوشیدن آنها و گریمش سختی کشیده است، به طوری که فقط 20دقیقه طول می کشید تا بند چکمه هایش بسته شوند ! برای بازیگر جوانی مثل مارگو رابی، ایفای این نقش که سختی های زیادی به همراه داشت فرصت با ارزشی محسوب می شود تا خودش را اثبات کند.

ویل اسمیت (Will Smith) در نقش :  فلوید لانتون (Floyd  Lawton) ددشات - Deadshot او احتمالا عاقل و منطقی ترین عضو جوخه‌ی انتحاری است که هنوز در وجودش نشانه هایی از انسانیت دیده می شود. فلوید قبل از اینکه نام ددشات را برای خود انتخاب کند، در زمان نوجوانی به همراه پدر و برادرانش زندگی می کرد. او سختی های زیادی در دوارن کودکی کشیده بود و همین باعث می شد تا  خیلی زود از کوره دربرود، تا حدی که وقتی پدرش یکی از برادران او را کتک می زند از عصبانیت اسلحه‌ای برمی دارد تا به پدرش شلیک کند اما به اشتباه برادرش را می کشد. ناشی بودن فلوید در تیراندازی باعث شد تا او به قدری با اسلحه تمرین کند که با اولین شلیک، هدفش نابود شود (تنها کسی که توانسته از تیراندازی او جان سالم به در ببرد بتمن است) به همین خاطر بهترین اسلحه ها همیشه به او تعلق دارند. ددشات نخستین بار در سال 1950 و در شماره ی 59 کمیک بتمن حضور یافت.  جزئیات لباس ددشات در فیلم بسیار به لباسی که در کمیک بوک ها توسط باب کین طراحی شده شباهت دارد. ویل اسمیت که با تجربه ترین بازیگر فیلم محسوب می شود، در فیلم‌های بی نظیری مانند "در جستجوی خوشختی"  و "من افسانه‌ام" به خوبی توانست توانایی هایش را به رخ بکشد. او که اخیرا در فیلم های نه چندان با کیفیتی  به ایفای نقش پرداخته در فیلم جوخه‌ی انتحار بار دیگر این فرصت را به دست آورده است تا ظرافت های بازیگری اش را به اجرا بگذارد.  او باید برای نقش ددشات هم از نظر روحی و هم از از نظر فیزیکی خودش را آماده می کرد،  شخصیتی رنج کشیده که بعد از سرقتی لو می رود و پلیس به خانه اش می ریزد،  اورا به زور از فرزندش جدا میکنند و به زندانی که مکان جنایتکاران مخوف و روانی است می برند.

نکته‌ی جالبی که درمورد ددشات وجود دارد این است که او نمیچه علاقه‌ای هم از خودش به هارلی کویین نشان می دهد و به طور نامحسوس همیشه او را زیر نظر دارد. ویل اسمیت در این رابطه می گوید که هارلی کویین در مرکز عشق قرار دارد و ددشات و جوکر هرکدام سعی می کنند تا به شیوه‌ی خودشان اورا به دست بیاورند. همچنین شایعه شده  که به احتمال زیاد قرار است ددشات در فیلم بتمن نیزحضور داشته باشد.  اسمیت همچنین در مورد سختی های نقشش می گوید. او علاوه بر آماده کردن ذهن خود برای نقشی که از نظر روانی آشفته است، مجبور می شود برای مدت زیادی پوشیدن لباس و وصل کردن آن همه وسیله به خودش  که کاری  طاقت فرسا و مشکل بود را تحمل کند. به گفته‌ی اسمیت او تنها کسی بوده که از شدت خستگی سر صحنه‌ی فیلم برداری می خوابیده! البته با وجود اینکه او 47 سال دارد اما همچنان پرانرژی و سرحال است. اسمیت یکی از اصلی ترین افرادی است که باعث می شود انتظارات از این فیلم بالا برود.

کارا دلوین (Cara Delevingne) در نقش: جون مون (June Moone) اچنترس - Enchantress یکی از افرادی که در این فیلم نمی توان پروتاگونیست یا آنتاگونیست (قطب مثبت – منفی) بودن اورا به درستی تشخیص داد اچنترس است.  هدبندی شبیه حلال ماه که روی سرش است و هم چنین ظاهر عجیب و غریب و آن چیزهای سحرآمیزی  که در اطرافش شناگر هستند باعث شده است او یکی از فانتزی ترین شخصیت های جوخه‌ی انتحار محسوب شود . جون مون درابتدا دختری ماجراجو بود که توسط یک جادوگر تسخیر شده و قدرت های فرازمینی‌ای به دست میاورد و به همین دلیل به موجودی پلید و وحشی تبدیل می شود.  او برای پیدا کردن خود واقعی اش تلاش های زیادی می کند و درهنگام عصبانیت کسی جلودار او نیست، یعنی هیچکس نمی تواند اورا تحت کنترل بگیرد. اچنترس توسط هاوارد پرسل (Howard Purcell) طراحی شده و اولین بار درسال 1966 بودکه در شماره‌ی 187 کمیک بوک "ماجراجویی های عجیب" پا به دنیای کمیک گذاشت. کارا دلوین که تجربه ی چندانی در بازیگری ندارد و بیشتر به خاطر مدل بودنش معروف است ایفای این نقش را برعهده گرفته. برخلاف شخصیت تقریبا آرام اچنرتس، کارا دلوین در واقعیت فردی بسیار پرجنب و جوش است و البته کمی هم خل تشریف دارد! دلوین در مورد شخصیت اچنترس توضیح می دهد که او عضوی از جوخه‌ی انتحار نیست.  او در ابتدای فیلم غاری را کشف کرده و درون آن چیزی بسیار عجیب و غریب پیدا می کند.

دلوین تنها شخصی بوده که  سنگین ترین گریم را داشته است به طوری که هرروز 4 ساعت باید روی صندلی می نشته تا به طور کامل گریم شود. او همچنین کارهای ترسناک و عجیبی هم انجام داده تا در قالب نقشش فرو برود، مثلا از نظر او اچنترس شخصیتی بوده که بیشتر اوقات را درون فضاهایی مرطوب و گرم که بخار همه جارا فراگرفته سپری می کرده. به همین دلیل دلوین مواقعی که درون هتلش اقامت داشت، تنها جایی که می شد اورا پیدا کرد سونا بود! او می گوید که ادا و اطوارهای عجیبش در سونا باعث شده که بسیاری از مردم با دیدن او زهره ترک شوند و فرار کنند. احتمالا کارا دلوین بعد از جوخه‌ی انتحار بیشتر از قبل مورد توجه قرار می گیرد و از این پس ما باید شاهد نقش های بیشتری از او در فیلم های مختلف باشیم.

جوئل کینمن (Joel Kinnaman) در نقش: کلنل ریک فلگ (Rick Flag) ریک فلگ به عنوان یکی از کارکشته ترین سربازان دولت انتخاب می شود تا جوخه‌ی انتحار را کنترل و در ماموریتشان یاری کند. او در جنگ های تاکتیکی یک نابغه‌ی تمام عیار محسوب می شود و با فرماندهی استراتژیکش می تواند هر عملیاتی را با موفقیت به اتمام برساند. ریک فلگ درسال 1959 ، درشماره‌ی 25 کمیک بوک شجاع و جسور توسط راس اندرو Ross Andru))  طراحی و معرفی شد. جوئل کینمن سابقه‌ی چندان خوبی در کارنامه‌ی بازیگری اش ندارد و پلیس آهنی (2014(RoboCop   از محدود فیلم هایی است که او در آن نقش اول را بازی کرده.

کینمن در مورد نقشش می گوید که ریک فلگ در طی ماموریت، با کسی که به بیشترین مشکل برمی خورد ددشات است. آن ها در عملیات روش های خودشان را دارند و به همین دلیل ما بارها شاهد این خواهیم بود که این دو با یک دیگر به کل کل و جروبحث بپردازند. همچنین به نظر می رسد که جون مون ( اچنترس) با ریک فلگ رابطه‌ای عاشقانه داشته باشد و همین موضوع شاید عاملی باشد که او وظیفه اش را به درستی انجام ندهد. در ابتدا قرار بود تام هاردی (Tom Hardy) در این نقش بازی کند اما به دلیل تداخل در فیلمرداری فیلم از گور برگشته The Revenant 2015)) با جوخه‌ی انتحار، تصمیم گرفته شد تا جوئل کینمن برای این نقش انتخاب شود.

کارن فوکوهارا (karen fukuhara) در نقش: تاتسو یاماشیرو (tatsu Yamashiro)  کاتانا - Katana واقعا حیف‌ بود اگر‌ در چنین فیلمی که سراسر اکشن و دیوانه وار است از شمشیر مقدس کاتانا استفاده نمی شد. سلاحی که حتی نامش لرزه بر تن خیلی ها می اندازد و یکی از نمادهای معروف کشور ژاپن محسوب می شود. با توجه به اینکه  کارگردان  با ایجاد تعامل در موقعیت های اکشن، یک مبارز شرقی را که با سلاح سردش بقیه‌ی افراد جوخه‌ی انتحار را همراهی می کند،  باید شاهد مبارزاتی بسیار نفس گیر گروهی و البته تن به تن باشیم. شخصیت تاتسو یاماشیرو با شمشیرش است که کامل می شود. به همین خاطر او نام کاتانا را برای خود برگزیده است. او یکی از محافظین ریک فلگ در این ماموریت است، اما معلوم نیست که خشمش چقدر بتواند به او اجازه دهد تا به وظایف خود به درستی عمل کند. کاتانا توسط "جیم آپارو" (Jim Aparo) طراحی شده است و اولین حضور او در دنیای کمیک در سال 1983 بود. در شماره ی 200 کمیک بوک شجاع و جسور او دختری است که تنها با دو برادر خود زندگی میکند، کاتانا زمانی به شخصیتی خشن و تقریبا آنتاگونیست تبدیل می شود که شوهرش را به قتل می رسانند.  او در پی انتقام شوهرش است و هرکسی را که سر راهش باشد نابود می کند. شمشیر او قابلیت این را دارد که بعد از کشته شدن دشمن روح آن هارا وارد خود کند.روح همسر کاتانا نیز به همین واسطه در شمشیرش محصور مانده.  به همین دلیل نام شمشیر او گیرنده‌ی روح است. .

کارن فوکوهارا در رابطه با کاتانا می گوید که او قوانین خاصی در زندگی اش دارد که به هیچ وجه آن هارا نادیده نمی گیرد و از توانایی های او صحبت می کند که می تواند در یک لحظه تعداد بی شماری از دشمنانش را قلع و قم کند. فوکوهارا در مورد نوشته‌ی ژاپنی ای که بر روی کمربند کاتانا است نیز توضیح می دهد که این نوشته به نوعی خاطر همسرش را در دلش زنده نگه می دارد. ترجمه‌ی نوشته این است : من می گریم، زمانی که به او فکر می کنم. کاتانا نیز در سریال کماندار (Arrow) هم حضور دارد.

آدوال اگباج (Adewale Agbaje) در نقش: وایلن جونز (Waylon Jones)  کیلر کراک - Killer Croc دولت برای اطمینان بیشتر از تخریب کامل دشمنانش از حیوان درنده‌ای هم نیز دعوت به عمل آورده تا به جوخه‌ی انتحار بپیوندد.گرچه به قیمت جان یکی از افراد نیروی ویژه تمام شد (چون او به این عادت کرده بود که درِ سلولش فقط هنگام تحویل غذا باز می شود !) اما او پذیرفت. کیلر کراک در زمان کودکی مبتلا به بیماری نقص ایمنی پوستی شد، این بیماری باعث می شود تا در او جهش ژنتیکی ای رخ دهد و به جانوری که شبیه به کروکودیل است تبدیلش کند.  او بعد از این تغییر نیاز شدیدتری به گوشت پیدا کرد و کم کم نشانه هایی از رفتارهای حیوانی در او پدیدار شد. سپس اورا برای درمان نزد روانپزشکی بردند اما دوره‌ی درمانش خیلی کوتاه تر از چیزی بود که فکرش را می کردند، چون روانپزشک مفلوک ناگهان توسط او بلعیده شد! بعد از مدتی خانواده اش به ناچار اورا در فاضلابی رها کردند و این موقعیت موجب شد تا کیلر کراک به کل هوش و منطق انسانی اش را از دست بدهد و به حیوانی درنده تبدیل شود. او توانایی این را دارد تا بدنش را ترمیم کند و دارای استقامت و سرعتی فرا انسانی است که باعث می شود شکارچی خبره ای شناخته شود. گری کانوی با ایده گرفتن از ظاهر و روش شکار کروکودیل، برای کیلر کراک رفتاری مشابه این حیوان طراحی کرده است.

کیلر کراک نخستین بار درسال 1983، در شماره‌ی 357 کمیک بوک بتمن حضور یافت. او به شدت از خفاش می ترسد و درعین حال یکی از سمج ترین دشمنان بتمن محسوب می شود. همچنین کیلر کراک در داستان‌های کمیک مشکلاتی هم با کاتانا دارد، به همین دلیل احتمال اینکه این دو در فیلم با یک دیگر درگیر شوند زیاد است. آدوال اگباج که نقش کیلر کراک را بازی می کند پیش از جوخه‌ی انتحار آنچنان شناخته شده نبود. هرچند که در فیلم های زیادی بازی کرده است اما  تابه حال این فرصت برایش پیش نیامده که استعدادش را در این زمینه به خوبی نشان دهد. او به نقشش در جوخه‌ی انتحار علاقه مند است و کیلر کراک را این گونه معرفی می کند:  حیوان درنده‌ای که در انتخاب طعمه هایش بسیار حساس است و فقط هم افراد باهوش و باستعداد را به عنوان غذایش انتخاب می کند !

جی کورتنی (Jai Courtney) در نقش: جرج هارکنس (George Harkness) کاپیتان بومرنگ - Captain Boomerang او به معنای واقعی کلمه یک فرد به شدت کله شق و بی مسئولیت است. هیچ چیز جدی ای برایش جود ندارد و معمولا هم نمی شود خیلی به او اعتماد کرد. اعضای جوخه‌ی انتحار حوصله‌ای برای مسخره بازی های او ندارند و به همین دلیل درگروه توجه خاصی به کاپیتان بومرنگ نمی شود. او بیشتر اوقات در شرایط خطرناک فرار را بر قرار ترجیح می دهد اما گاهی هم دل و جرات پیدا می کند. مثلا در تریلر فیلم مشاهده می کنیم که به محض بیرون آمدن از گونی ( به خاطر انتقال او از زندانش به جایی که قرار است وظایف گروه مشخص شود) مشتی محکم به صورت یکی از افراد نیروی ویژه می زند. کاپیتان بومرنگ در دنیای کمیک با سلاح مخصوصش که یک بومرنگ است به خدمت دشمنانش می رسد. او توسط جان بروم (John Broome) طراحی و در سال 1960 در شماره‌ی 117 کمیک بوک فلش معرفی شد و همینطور اصلی ترین دشمن فلش است. کاپیتان بومرنگ در سریال فلش هم حضور دارد.

 تا به امروز، تنها چیزی که از جی کورتنی  دیده شده بازی های ضیفش هستند.  در تریلرهای منتشر شده که به نظر می رسد او نقشش را جالب بازی کرده اما با توجه به افتضاحی که  در جدیدترین قسمت فیلم ترمیناتور به بار آورد هنوز هم مثل شخصیتش در فیلم نمی شود به قابلیت های بازیگری اش اعتماد کرد. کورتنی در رابطه با چگونگی درک شخصیت کاپیتان بومرنگ از دیوید آیر کمک های زیادی گرفته است. او می گوید که آیر به بیشترین چیزی که در مورد بازی کردن این نقش تاکید داشته اوباش و پست بودن کاپیتان بومرنگ بود. 

جی هرناندز (Jay Hernandez) در نقش: چاتو سانتانا (Chato Santana) ال دیابلو - El Diablo احتمالا دشمنان جوخه‌ی انتحار بدشانس ترین آدم های روی زمینند. آن ها توسط این گروه تار و مار می شوند، روحشان در شمشیر کاتانا محصور می ماند و پیش از آن که به جهنم بروند آن را در همین دنیا تجربه می کنند، چون متاسفانه ال دیابلو هم در جوخه‌ی انتحاری حضور دارد. او با اینکه در گذشته عضو گروهی خلافکار بوده، هیچ علاقه ای به استفاده کردن از قدرتش ( سوزاندن) ندارد و به نظر می رسد که آدم گوشه گیری باشد. در دنیای کمیک سه نسخه از شخصیت ال دیابلو طراحی شده است که ما در جوخه‌ی انتحاری با جدیدترین آن یعنی چاتو سانتانا آشنا می شویم. سانتانا در سال 2008 و در شماره‌ی اول - قسمت سوم کمیک بوک ال دیابلو معرفی می شود. "فیل هستر" نیز اورا طراحی کرده است. جی هرناندز بازیگر چندان شناخته شده‌ای نیست.از فیلم هایی که او در آنها به ایفای نقش پرداخته می توان به دیوانه/زیبا (Crazy/Beautiful 2001) اشاره کرد.

او در مورد نقشش می گوید که برای کنترل نیرو های ال دیابلو، همیشه سلولش را حجم زیادی از آب فراگرفته است، به همین دلیل بیشتر مواقع آب، در بینی و گوش هایش نفوذ می کرده و حسابی دردسار ساز می شده. احتمالا ال دیابلو نقش تاثیر گذاری در روایت داستان نخواهد داشت اما اگر از قدرتش استفاده کند قاعدتا یکی از اعضای مفید جوخه‌ی انتحار به شمار خواهد رفت.

آدام بیچ (Adam Beach) در  نقش :کریستوفر ویز (Christopher Weiss) اسلیپنات - Slipknot متخصص گره زدن! شاید ویژگی اش عجیب به نظر برسد اما او یکی از تهدید آمیزترین افراد جوخه‌ی انتحار محسوب می شود. اسلیپنات نخستین بار درسال 1984 در شماره‌ی 28 کمیک بوک طوفان خشم (Fury of Firestorm) حضور یافت. طراح او گری کانوی است. اسلیپنات آدمکشی حرفه ایست و توانایی این را دارد که از هرچیزی بالا برود. هنگام مصاحبه با آدام بیچ ( بازیگری که نقش اسلیپنات را ایفا می کند) از او این سوال پرسیده شد که با توجه به ویژگی اصلی شخصیت اسلیپنات که استاد گره زدن زدن، خود او چقدر در این کار مهارت دارد ؟ او هم در پاسخ گفت برای این نقش مجبور شده تا انواع و اقسام گره ها را یاد بگیرد و حالا توانایی این را دارد که حتی یک اسب را هم گره بزند! آماندا والر (Amanda Waller) ،پایه گذار جوخه‌ی انتحار و کسی است که این جنایتکاران را گرد هم آورده تا ماموریتی را انجام دهند. شخصیتی بسیار مرموز و غیرقابل اعتماد. او در انتخاب اعضای گروه، با دولت به مشکل برمی خورد و احتمالا این قضیه باعث می شود که کسی به غیر از افراد مورد نظر خودش، از او حمایت نکند.

والر در سریال کماندار هم نیز حضور دارد. ابتدا قرار بود "اپرا وینفری" (Oprah Winfrey)  این نقش را بازی کند اما انتخاب نهایی کمپانی برای ایفای نقش آمانادا والر،  وایولا دیویس "Viola Davis) بود. دیویس را  احتمالا باید در فیلم "خدمتکار" به یاد بیاورید. Magnifico !

احتمالا ژست افراد این عکس (مخصوصا هارلی کویین)  باید برای خیلی از شماها آشنا باشد. داستان از این قرار است که در تریلر دوم جوخه‌ی انتحار تصمیم گرفته شد تا برخلاف تریلر اول، فضای فیلم را شاد و دیوانه وارتر نشان دهند. قاعدتا برای نمایش چنین فضایی به آهنگ معرکه ای هم نیاز است تا همه چیز درجه یک شود. سرانجام آن ها تصمیم نهایی را برای انتخاب آهنگ گرفتند و ... bohemian rhapsody

بله ! .. آهنگ حماسه‌ی کولی   (Bohemian Rhapsody) از گروه افسانه‌ای کوئین (Queen) انتخابی کاملا هوشمندانه برای نشان دادن اوضاع و احوال شخصیت های جوخه‌ی انتحار. تدوین و مونتاژ این تریلر بسیار عالی از آب درآمده که باعث می شود بارها و بارها تماشایش کنید. شما می توانید در پایان مطلب، تریلر فیلم حماسه‌ی کولی را دانلود کنید.  دانلود

(جای خالی یک شخصیت در این عکس حس می شود) انتظار کشیدن برای دیدن چنین فیلمی کار سختی است، گرچه احتمالا باز هم تریلرهایی از فیلم در روزهای آینده برای برطرف کردن عطش طرفداران منتشر می شود. جوخه‌ی انتحار در تاریخ 5آگوست -2015  14 مرداد 1395 - برای به آتش کشیدن گیشه ها به سینما می آید.



25 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن