تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819950538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقویان: داعش نمی خواهیم خودمان در جنگیم!


واضح آرشیو وب فارسی:فرارو: استاد حوزه و دانشگاه گفت: نیازی به حضور داعش در کشور نیست، خودمان به جان هم افتاده ایم و باهم می جنگیم!
به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام ناصر نقویان شنبه شب در مسجد امام صفائیه یزد با اشاره به برخی اتفاقات در حوزه سیاست و دین جامعه گفت: در حالیکه امروز دشمنان اسلام متحد شده اند، به اندازه کافی به جان هم افتاده ایم.
وی افزود: در یزد کار به جایی رسیده است که می گویند چرا عکس حاج سید جواد حیدری را نصب می کنید؟! من سوالم این است مگر او زاهد و خداترس نبود و مورد وثوق مردم نبود؟
نقویان گفت: ممکن است در حوزه های دینی، برخی نظرات وجود داشته باشد که مورد نظر ما نباشد ولی آیا این می توان ملاکی برای تخریب یکدیگر باشد؟
این عالم دینی گفت: اگر ملاک نگاه به رهبری باشد، ایشان که چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآورده اند.
وی با طرح این موضوع که گاهی اوقات لازم است انسان سکوت کند، گفت: علی ابن ابیطالب 25 سال سکوت کرد، که شاید اگر ما در زمان او بودیم می گفتیم سکوت را بشکن و اقدام کن!
حجت الاسلام نقویان در ادامه اخلاق را مهمتر از اصول و فروع دین توصیف کرد و گفت: اصل ...
[ مشاهده متن کامل خبر نقویان: داعش نمی خواهیم خودمان در جنگیم! در پایگاه خبری تحلیلی فرارو ]

یکشنبه ، ۲۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرارو]
[مشاهده در: www.fararu.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن