تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جواد لاریجانی: قصاص اعدام نیست، حق شهروندی است


واضح آرشیو وب فارسی:فرارو: محمدجواد لاریجانی گزارش حقوق بشری ضدایرانی احمد شهید را گزارشی مغرضانه و آبکی دانست و گفت: ایران پرچمدار مبارزه با تروریسم است.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما، گفت: این گزارش از نظر محتوا نه فقط هیچ مطلب جدیدی ندارد بلکه از هیچ موضوع قابل توجه و استنادی برخوردار نیست و همچنان اشکالات سابق بر آن وارد است.
لاریجانی در ادامه افزود: استناداتی که احمد شهید داده است هیچ یک محل ندارد یعنی استنادی نیست که بتوانیم آن را ارزیابی کنیم همچنان که خودش گفته است احساس می کند که این ها استنادات درستی است، این که نمی شود پس ما در ارزیابی ادعاهای او هم با مشکل مهمی مواجه ایم.
وی با اشاره به یکی از جنبه های گزارش اخیر احمد شهید در باب مبارزه با تروریسم تأکید کرد: ما در این باب سیاست روشنی داریم و تروریسم را تحمل نمی کنیم؛ کسانی که آلوده به تروریسم شوند طبعاً در دادگاه های ما به احکام مختلف محکوم می شوند.
لاریجانی افزود: کسانی که در عملیات تروریستی وارد شده اند می توانند محکوم به اعدام شوند، البته برای این محکومان، درجات محکومیت پایین تری هم وجود دارد.
احمد شهید گزارشگر ...
[ مشاهده متن کامل خبر جواد لاریجانی: قصاص اعدام نیست، حق شهروندی است در پایگاه خبری تحلیلی فرارو ]

شنبه ، ۲۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرارو]
[مشاهده در: www.fararu.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن