تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818847507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتهای کاذب چه پیامدهایی دارد؟!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: آیا میدانستید حجم معده افراد مختلف نسبت به قبل افزایش چشمگیری یافته است و پژوهشگران نسبت به این امر هشدار داده اند چون با مقایسه مصرف غذا نسبت به نسل های قبل اشتهای مردم به نسبت قابل توجهی افزایش یافته است.
اشتهای کاذبپژوهشگران در جدیدترین تحقیقات خود دریافته‌اند افراد در حال حاضر در دنیا 50 درصد بیشتر از 20 سال قبل و چند نسل قبل از خود غذا می‌خورند.
گفتنی است، پژوهشگران هشدار می‌دهند انسان ها در  دنیای امروزی در طی روز کالری‌های بیشتری نسبت به چند سال قبل خود مصرف می‌کنندو به دلیل عدم نیاز بدن به این حجم کالری این میزان اضافی تبدیل به چربی و چاقی و افزایش دور کمر در افراد می‌شود.
پژوهشگران غذاهای فرآوری شده همراه با قند و  چربی و نمک را عامل تحریک اشتها و روی آوردن افراد به خوردن غذا با حجم بیشتر به نسبت قبل می‌دانند.
تنوع رستوران ‌ها، کافی شاپ‌ها و عرضه انواع مواد غذایی خوشمزه و تحریک کننده اشتها در کنار دستیابی آسان به غذاهای بسته بندی و در هر زمان باعث می‌شود تا افراد تمایل بیشتری به خوردن غذاها به هنگام هرگونه احساس گرسنگی پیدا کنند.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد، تمایل به خوردن غذاها باعث شده تا حجم معده انسان های امروزی افزایش پیدا کنند و به نوعی کشیده‌تر به نسبت سالهای قبل و نسل‌های قبل شود.
پژوهشگران مدیریت رژیم غذایی، تقویت اراده در مقابل خوردن انواع مواد غذایی بویژه غذاهای فست فاقد ارزش تغذیه‌ای، اهمیت به ورزش و کنترل وزن را برای بدست آوردن طول عمر طبیعی به افراد توصیه می‌کنند.دکتر سلاماخبار مرتبط :چگونه جلوی اشتهای کاذب خود را بگیریم؟۵ راه برای جلوگیری از اشتها و گرسنگی کاذببرای كاهش اشتها چه باید كرد؟
مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


هیجان در نوروز 95 + تصاویر دیدنی


بهترین پیشنهاد های نوروز 95+ تصاویر


بلند قد تر از همه شویم ! + هشت سانتی متر در یک لحظه !



پربیننده ترین خبرها آگهی استخدام همکار در سایت نیک صالحی و پرشین وی خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا +تصاویر سلفی بهنوش بختیاری و احسان علیخانی در برنامه سه ستاره+عکس کلاغ سفید و خروس سیاه !+عکس لحظه‌ای که طارمی فهمید در ترکیب نیست!+عکس نوزاد مادرپناهجو در چادر متولد شد !+عکس مراسم عقد یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی +تصاویر جشن تولد هافبک بارسلونا با همسرش + عکس شاهکار دولت قبل درباره زنان!+ عکس گریم متفاوت بهاره رهنما + تصویر کشف موجود غول‌پیکر ناشناس در سواحل مکزیک!!+عکس جایی کمتر دیده شده در بیت رهبری+ عکس عکسی از بیل گیتس که پس از ۴۳ سال تکرار شد+عکس زد و خورد انتخاباتی در محل سخنرانی ترامپ+ تصاویر نقاشی بزرگی که یک فاجعه دردناک را یادآوری می‌کند+عکس آیا تا کنون همسران لورل و هاردی را دیده بودید؟+عکس رضا رویگری روی ویلچر در بهترین جای ایران+ عکس صفحه اول روزنامه‌های شنبه صبح خبری نیک صالحی 94/12/22 حلقه ازدواج در دست بنیامین +عکس کارگردان «لانتوری»: این نگاه بی‌انصافی است درخواست «ارسطو» از طرفداران «پایتخت» +عکس تیپ متفاوت بازیگر سریال شهرزاد +عکس آجیل قسطی! سلفی علی ضیا با مردم بوشهر +عکس ازدواج يكتا ناصر با كارگردان سينما +عكس خنده های کامبیز دیرباز در آغوش احسان علیخانی! +عکس سین هشتم مهناز افشار +عکس حکم آمریکا علیه ایران در حادثه 11 سپتامبر عکس یادگاری با موشک ایرانی که دنیا را لرزاند!! جدیدترین عکس رضا گلزار در فیلم سلام بمبئی
آخرین خبرها خشکبارهایی از جنس فشارخون! مهاجم محبوب تیم ملی خبر ازدواجش را تایید کرد 7 اصل مهم در نگهداری ‌ماهی‌قرمز هفت‌سین دیوان عالی جان بابک زنجانی را نجات میدهد؟ ماجرای قالپاق دزدی بهروز وثوقی در ورزشگاه! جزئیاتی از زندگی ثریا دومین همسر محمدرضا پهلوی دردسر جدید برای ستاره بالیوود! زندان در انتظار سلمان خان! مهدی رحمتی عزادار شد کشف جدید: بدن به آپاندیس نیاز دارد آن را خارج نکنید! عجایبی از بدن انسان که نمی‌دانید! اقدام جالب همسر ایرانی سپ بلاتر در روز تولد او تغیرات بدن در لحظه مرگ شناسایی شد ناگفته های ظریف از دلیل قدم زدنش با کری طعنه برجامی «وطن امروز» به روحانی سیمرغی‌ها روی پرده نوروز آمریکا: کری برای ارتباط با ظریف چندین راه دارد مقابله با سگ گردانی روابط پنهان جوانان در اتاق تاریک! مهران غفوریان با وعده انتخاباتی آمد ! راننده ای که نامزد ریاست‌جمهوری شد ! قصاص قاتل کودک شش ساله قزوینی قیمت طلا، سکه و ارز، پنج شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ لغو کنسرت با احتمال ناشنوا شدن خواننده‌اش پوست و مو را با زغال تقویت کنید! 400 کیلو سکه طلا در سال 1343 چند؟ تعطیلات و تفریح جالب مسی در آندورا کبد چرب و بخور نخورهای نوروزی اگر زانو درد دارید, غذایتان را در ظروف مسی طبخ کنید! خطر تکرار سونوگرافی3 بعدی و 4 بعدی برای جنین! قبل از مصرف این داروها، نمک بخورید!

مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


هیجان در نوروز 95 + تصاویر دیدنی


بهترین پیشنهاد های نوروز 95+ تصاویر


بلند قد تر از همه شویم ! + هشت سانتی متر در یک لحظه !





شنبه 22 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن