تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

| درگذشت بانوی فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان/ پیام تسلیت موسسه و رسانه نی زار


واضح آرشیو وب فارسی:نی زار:
درگذشت بانوی فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان/ پیام تسلیت موسسه و رسانه نی زار
نی زار : خبر درگذشت سرکار خانم شهربانو جعفری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باعث تاثر یکایک فرهنگ دوستان این استان شد، موسسه فرهنگی-هنری و رسانه نی زار طی پیامی این ضایعه بزرگ را به خانواده ایشان و جامعه فرهنگی استان تسلیت گفت. انالله و انا الیه راجعون خبر پر گشودن […]
نی زار : خبر درگذشت سرکار خانم شهربانو جعفری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باعث تاثر یکایک فرهنگ دوستان این استان شد، موسسه فرهنگی-هنری و رسانه نی زار طی پیامی این ضایعه بزرگ را به خانواده ایشان و جامعه فرهنگی استان تسلیت گفت.
شهربانو-جعفری
انالله و انا الیه راجعون خبر پر گشودن هر انسانی به دیار باقی سخت و اندوهناک است، خاصه وقتی ویژگی های بارز شخصیتی و اجتماعی نام متوفی را متمایز و برجسته ساخته شود.
شوربختانه این بار این خبر ناخوشایند حکایت از آن دارد که معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنده یاد خانم جعفری بانویی فرهیخته و گرانقدر به سوی ابدیت رهسپار شد و خانواده و همکاران و جامعه فرهنگی استان را داغدار کرد. اگرچه این هجرت به واقع یافتن جانی نو آن هم در پناه حضرت حق و در آستانه سال نو برای آن مرحومه قلمداد می شود اما بار این مصیبت برای بازماندگان سخت و طاقت فرساست.
از این رو موسسه فرهنگی هنری و پایگاه خبری نی زار سیستان، ضمن عرض تسلیت به خانواده و بستگان و همکاران این بانوی فرهنگمدار و جامعه فرهنگی استان، مراتب همدردی خود را در این مصیبت بزرگ اعلام می دارد.
۲۲ اسف, ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نی زار]
[مشاهده در: www.neyzarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن