تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820084047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص ۱۵۰۰ مورد سهمیه اردبیل از تسهیلات بازآفرینی شهری پیگیری شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: سهم استان اردبیل از تسهیلات بازآفرینی بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی یک هزار و ۵۰۰ سهم بوده که در زمینه تخصیص آن باید پیگیری لازم انجام شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل ، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان اردبیل اظهار داشت: سهم استان اردبیل از تسهیلات بازآفرینی بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی یک هزار و 500 سهم بوده که در زمینه تخصیص آن باید پیگیری لازم انجام شودتا بتوان با استفاده از این تسهیلات زمینه ساز توانمندسازی این بافت ها در سطح استان باشیم.
وی با بیان اینکه تسهیلات از محل بازآفرینی بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی با 24 درصد ارائه می شود که 10 درصد آن را دولت متعهد شده است، گفت: باید در زمینه تخصیص و جذب این اعتبارات در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، خلخال و پارس آباد پیگیری لازم انجام شود.
استاندار اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل یک هزار و 523 هکتار بافت فرسوده شهری دارد، افزود: در راستای توانمندسازی این بافت ها و اقدامات در این حوزه باید مسئولان امر تلاش کنند تا سهم استان اردبیل را از محل تسهیلات بافت فرسوده شهری پیگیری و جذب کنند.
خدابخش با اشاره به جمعیت شهرهای بزرگ اردبیل نظیر پارس آباد و اردبیل گفت: این امر زمینه ساز توسعه بی رویه شهر شده به طوری که ...
[ مشاهده متن کامل خبر تخصیص ۱۵۰۰ مورد سهمیه اردبیل از تسهیلات بازآفرینی شهری پیگیری شود در خبرگزاری تسنیم ]

پنجشنبه ، ۲۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن