تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ روزانه بیش از 50 نفر در تصادفات جاده ای /حضور 20 هزار نیروی هلال احمر در طرح ایمنی سفر نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرگ روزانه بیش از 50 نفر در تصادفات جاده ای /حضور 20 هزار نیروی هلال احمر در طرح ایمنی سفر نوروزی
رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت:با توجه به اقدامات مناسب پلیس آمار تصادفات جاده ای كاهش یافته است اما متاسفانه هنوز روزانه بیش از 50 نَفَر در تصادفات جاده ای كشته می شوند.

مرگ روزانه بيش از ٥٠ نفر در تصادفات جاده‌ای/حضور20 هزارنيروی هلال احمر در طرح ايمنی سفر نوروزی
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان هلال احمر در شانزدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی كه امروز (پنج شنبه) برگزار شد با بیان این‌كه بهار با رویش همراه است ،اظهار داشت: با توجه به این‌كه سفرهای نوروزی در این روزها افزایش می یابد درصدد برآمدیم تا با همكاری دیگر سازمان ها و براساس اصل بشر دوستی از تمامی ظرفیت های موجود هلال احمر بهره مند شویم.


وی گفت: در همین راستا هلال احمر با 20 هزار جوان در طرح ایمنی سفر نوروزی شركت می كند.


رئیس سازمان جوانان هلال احمر بیان كرد: این جوانان در 100 هزار پایگاه نوروزی به صورت سیار و ساكن آماده خدمت رسانی به مسافران جاده ای هستند.


حبیبی با بیان این‌كه با توجه به اقدامات مناسب پلیس و دیگر ارگان ها آمار تصادفات جاده ای كاهش یافته است، افزود: اما متاسفانه هنوز روزانه بیش از 50 نَفَر در تصادفات جاده ای كشته می شوند.


وی ادامه داد: بالغ بر شانزده برابر تعداد كشته شدگان در تصادفات مجروح می شوند كه بر این اساس روزانه 100 معلول به معلول های كشور اضافه می شود.


رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: براساس گزارش های پلیس در تعطیلات سال 94 بالغ بر هزار و هشتاد نَفَر كشته شدند كه چهل درصد از این آمار بر اثر واژگونی خودرو به وقوع می پیوندد.


حبیبی بیان کرد: اگر سه پیام پرهیز از سفر در حالت خستگی و خواب آلودگی ، سرعت زیاد و سبقت غیر مجاز را در كمپین منتقل كنیم می توان امیدوار بود كه دیگر تصادفی در كشور رخ نمی دهد.





۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن