تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴ میلیون بشکه نفت ایران به اروپا رفت


واضح آرشیو وب فارسی:اکوفارس: اکوفارس: ایران از زمان لغو تحریم ها تاکنون ۴ میلیون بشکه نفت به اروپا صادر کرده است که این رقم معادل ۵ روز صادرات نفت ایران به این قاره در زمان پیش از تحریم هاست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، ایران از زمان لغو تحریم ها در هفت هفته قبل تنها مقادیر کمی نفت به اروپا فروخته و خریداران قبلی این کشور با اشاره به پیچیدگی های حقوقی و عدم تمایل ایران به جذاب تر کردن شرایط قراردادها با مشتریان، هنوز خرید نفت از ایران را از سر نگرفته اند.
تهران از سال 2012 به دلیل تحریم ها قادر به فروش نفت خام به شرکت های اروپایی نبود. از زمان لغو تحریم ها در ماه ژانویه، ایران 4 تانکر -4 میلیون بشکه- نفت به اروپا صادر کرده که شامل یک نفتکش به توتال فرانسه، کپسای اسپانیا و لیتاسکوی روسیه بوده است.
این رقم برابر با تنها فروش حدود 5 روز نفت ایران به اروپا در زمان پیش از سال 2012 است یعنی زمانی که خریداران اروپایی روزانه 800 هزار بشکه نفت از ایران خریداری می کردند.
بسیاری از مشتریان مهم قبلی نفت ایران از جمله شل، انی ایتالیا، هلنیک پترولیوم و شرکت های بازرگانی ویتول، گلنکور و ترافیگورا هنوز خریدها از ایران را از سر نگرفته اند.
نبود امکان پرداخت ها به دلار، عدم وجود یک مکانیزم مشخص برای خریدهای غیردلاری و عدم تمایل بانک ها برای صدور اعتبار اسنادی جهت تسهیل ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۴ میلیون بشکه نفت ایران به اروپا رفت در پایگاه خبری تحلیلی صنعت و اقتصاد ایران ]

چهارشنبه ، ۱۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اکوفارس]
[مشاهده در: www.ecofars.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن