تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804512912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید ربیعی بر ارتقاء امنیت شغلی کارگران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاکید ربیعی بر ارتقاء امنیت شغلی کارگران
کد خبر: ۵۷۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ - 09 March 2016


نماینده ویژه رئیس جمهور در بافق گفت: به همه کارگران، روستائیان و ... می گویم که دولت در کنار شماست و شما را می بیند.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و شورای اداری شهرستان بافق با حضور دکتر علی ربیعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی در محل فرمانداری بافق برگزار شد.


وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در بافق گفت: در ابتدا عرض ارادت و خدمت دولت را به شما ابلاغ می کنم. امیدوارم سال آینده با خدماتی که صورت می گیرد چهره بهتری از شهر بافق را بتوانیم مشاهده کنیم.


دکتر علی ربیعی با اشاره به انتخابات اخیر افزود: مشارکت ۹۵ درصدی شهروندان  بافقی در انتخابات هفتم اسفند، نزدیک به ۳۰ درصد از نرم کشور بالاتر است و این نشان دهنده معرفت شهری و سواد شهروندی ایشان است که جای قدردانی دارد.


وی ادامه داد: فارغ از نتایج انتخابات و آراء مردم، صندوق های رای در هر دوره باعث شدند تا همزیستی مسالمت آمیز داشته باشیم و با ثبات در کنار هم کار کنیم.


دکتر ربیعی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین پیام های انتخابات اخیر، آرامش است.  مردم آرامش و رونق می خواهند. امنیت روانی می خواهند و اینکه باید با آرامش وضع خود را بهبود ببخشیم.


نماینده ویژه رئیس جمهور در بافق، سپس با اشاره به انتخابات و همچنین برجام ، این دو را الگو و مایه درس آموزی دانست و گفت: در برجام به این نتیجه رسیدیم که ما نیاز به اجماع داریم.


دکتر  ربیعی سپس  با اشاره به دغدغه قشر کارگر گفت: بنده نمی گویم دلسوزتر از ما نیست ولی در همین جا اعلام می کنم ما در بدنه دولت، بیش از خیلی ها دلسوز جامعه زحمتکش هستیم و ارتقاء امنیت شغلی کارگران از خواسته هایمان است.


دکتر ربیعی گفت: بیان من امروز در شهر بافق، به همه کارگران، روستائیان و ... می گویم  که دولت در کنار شماست و شما را می بیند.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: بزرگترین نعمتی که خدا به ما عطا کرده این است که مفهوم خادم بودن را مراعات کنیم و بتوانیم از اموال کارگران و بازنشستگان محافظت کنیم و از درد و رنج مردم کم کنیم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تامین پزشکان متخصص تمام وقت برای پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق به رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور دستور پیگیری داد و گفت: بنده نیز در این رابطه با وزیر بهداشت صحبت می کنم.


وی گفت: به عنوان کسی که در وزارتخانه با مردم سر و کار دارد عرض می کنم که ما ساعت زیادی نداریم و باید با سرعت بیشتری کار کنیم. نیاز به سختکوشی بیشتری داریم و حق تلف کردن یک دلار را هم نداریم.


وی با بیان اینکه باید تصمیم گیری ها به بهترین نحو باشد ، ادامه داد: در دوره تاریخی حضور داریم که باید تار و پودهای پیچیده شده را پاره کنیم و جهش عظیم به نظام اقتصادی و اداری بدهیم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از روسای ادارات می خواهم اگر تا دیروز ۱۰۰ واحد کار می کردیم  امروز با دقت بیشتر و عقلانیت ۱۳۰ واحد کار کنیم.


وی در رابطه با مسائل شهری بافق بیان داشت: کارهای جوار معدنی را باید باز هم ادامه بدهیم. ما از بخش خصوصی حمایت می کنیم. در خصوص فاینانس هم حتماً پیگیری می کنم و نتیجه را اطلاع می دهم.


دکتر ربیعی گفت: در بحث ارتقاء سطح شغلی (کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی) هم شاید نتوانیم جهشی عمل کنیم ولی واقعاً کار را آغاز کردیم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: راجع به واگذاری ۲۸ و نیم درصد سهام شرکت سنگ آهن هم بنده تا حالا مقاومت کردم. منتها حاضر بودیم به قیمت امروز به فروش برسد و سهم کارگرها را هم افزایش بدیم ولی کماکان پاسخ مثبتی برای واگذاری ندادم.


وی درباره تامین پزشک متخصص تمام وقت برای پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق، به رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور که در جلسه حاضر بود اشاره کرد و بیان داشت:  دکتر نوربخش عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی هستند و این موضوع را پیگیری می کنند. بنده نیز در این رابطه با وزیر بهداشت صحبت می کنم.


نماینده ویژه رئیس جمهور در بافق سپس راجع به تامین خوراک واحدهای معدنی این شهرستان با اشاره به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در بافق، اذعان داشت: با توجه به حضور همزمان آقای نعمت زاده در بافق شاید بتوانیم همین امروز تصمیماتی را در این خصوص با هم اتخاذ کنیم.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن