تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813191403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همیاران پلیس رعایت نظم را به والدین شان یادآوری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: علی اکبرزاده: همیاران پلیس رعایت نظم را به والدین شان یادآوری کنند مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان به عنوان همیار پلیس باید نظم را رعایت کرده و این نکته را به خانواده های خود یاداوری کنند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ اسفند ساعت 10:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛مهدی علی اکبرزاده در مراسم آماده باش نوروزی همیاران پلیس که امروز چهارشنبه 19 اسفند در دبستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا در منطقه 2 برگزار شد اظهار کرد: مانور آماده باش نوروزی در پایان امسال برگزار شد تا به فعالیت های همکاران پلیس برای حفظ نظم و امنیت پی ببریم.
وی افزود: فعالیت های همکاران پلیس برای این است که تصادفات رانندگی کاسته شود.
مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش اشاره کرد: وقتی به آسمان نگاه می کنیم با وجود تمام اجرام آسمانی هیچ تصادف اتفاقی نمی بینیم زیرا خدا نظم و آراستگی در بین اجرام آسمانی نهادینه کرده است.
علی اکبرزاده خاطرنشان کرد: اگر دانش آموزان از زمان کودکی و نوجوانی نظم را درست یاد بگیرند و به آن عمل کنند در طول زندگی با مشکل مواجه نمی شوند.
وی ادامه داد: امروز دانش آموزان به مسئله نظم واقف هستند و این موضوع را به والدین آموزش می دهند لذا شما دانش آموزان به عنوان همیار پلیس همیشه منظم باشید و این نکته را به خانواده های خود یادآوری کنید.
وی در پایان گفت: بهترین نمود همدلی و همزبانی این است که شما همیاران پلیس به فرمایش مقام معظم رهبری جامعه را با آرامش و امنیت اداره کنید.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن