تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819929557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام های منطقه ای و جهانی ایران در عرض اندام موشکی/«شل» بخشی از بدهی هایش به ایران را پرداخت


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: پیام های منطقه ای و جهانی ایران در عرض اندام موشکی، پرداخت بخشی از بدهی شل، تمایل کانادا برای بازگشایی سفارت در تهران، اختلاف روسیه و غرب در مورد گزارش آژانس در باره ایران از جمله سرتیترهای اخبار ایران در جهان در خبرگزاری ها بود.
خبرگزاری شبستان – گروه سیاسی: پیام های منطقه ای و جهانی ایران در عرض اندام موشکی، «شل» بخشی از بدهی هایش به ایران را پرداخت، ابراز تمایل نخست وزیر کانادا برای بازگشایی سفارت در تهران، اختلاف روسیه و غرب در مورد گزارش آژانس در باره ایران از جمله سرتیترهای اخبار ایران در جهان در خبرگزاری ها بود. مشروح این اخبار را در گزارش زیر بخوانید:
فارس:
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: کنگره برای تحریم ایران تلاش خواهد کرد
پاول رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می گوید کنگره این کشور برای وضع تحریم های جدید علیه ایران به بهانه آزمایش موشکی این کشور در روز سه شنبه تلاش خواهد کرد.
رایان در بیانیه ای که بامداد چهارشنبه (سه شنبه به وقت واشنگتن) صادر کرده گفته قانونگذاران آمریکایی «تا هنگام اتمام رفتارهای خشن و تحریک آمیز ایران ضد آمریکا و متحدان ما» فشار وارد خواهند کرد.
خبرگزاری فارس روز سه شنبه گزارش داد در ادامه مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت، موشک های میان برد شهاب 1 و 2 و موشکهای دوربرد و نقطه زن قدر F و H سپاه از منطقه عمومی کویر قم شلیک و به اهداف موردنظر اصابت کردند.
بنا بر این ...
[ مشاهده متن کامل خبر پیام های منطقه ای و جهانی ایران در عرض اندام موشکی/«شل» بخشی از بدهی هایش به ایران را پرداخت در خبرگزاری شبستان ]
پیام های منطقه ای و جهانی ایران در عرض اندام موشکی/«شل» بخشی از بدهی هایش به ایران را پرداخت



پیام های منطقه ای و جهانی ایران در عرض اندام موشکی/«شل» بخشی از بدهی هایش به ایران را پرداخت






چهارشنبه ، ۱۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن