تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820454340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی نظمی در صنف خشک شویی/ رئیس اتحادیه زیر بار ارائه قیمت نمی رود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بی نظمی در صنف خشک شویی/ رئیس اتحادیه زیر بار ارائه قیمت نمی رود
رئیس اتحادیه خشکشویی کشور عنوان کرد برخی کالاها از لیست قیمت گذاری خارجند و بر اساس درجه بندی واحد صنفی به صورت توافقی تعیین می شود.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از هموطنان در آستانه نوروز برای اتوکشی و شست و شوی پرده، پتو و البسه خود دست به دامن خشکشویی ها می شوند و این صنف یکی از بخش های شلوغ شب عید است.برای آگاهی از وضعیت بازار خشکشویی به سراغ رئیس اتحادیه این واحد رفتیم،ابوالفضل رجب زاده رئیس اتحادیه خشک شویی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جون در خصوص نرخ خشک شویی اظهار داشت: هر ساله تنها ابتدا سال (فروردین ماه) نرخ ها به واحدهای خشک شویی ابلاغ می شود و واحدهای صنفی موظف به رعایت آن تا پایان سال هستند. وی با اشاره به نرخ شست شوی پرده گفت: در گذشته در جدول نرخ مصوب که پرده دو نوع بوده  نرخ وجود داشته است اما اکنون به سبب تنوع بالای پرده ها، از جدول قیمت خارج شده و تنها به صورت توافقی و در حضور مشتری بر اساس درجه بندی واحد صنفی قیمت مورد نظر اعلام می شود. رجب زاده با بیان اینکه تنها هفت قلم کالا شامل قیمت گذاری اتحادیه است اشاره کرد و گفت: کالاهایی همچون کت و شلوار، کت، شلوار، پیراهن، دامن، مانتو و بلوز دارای دارای نرخ اتحادیه هستند و حال واحدهای دارای پروانه کسب و دارای هولوگرام اتحادیه بایستی این موارد را رعایت کنند زیرا در غیر این صورت مشتریان می توانند تخلفات را به اتحادیه و واحد رسیدگی به شکایات مردمی 124 اعلام کنند. رئیس اتحادیه خشکشویی اذعان داشت:  نرخ شست و شو و اتوی لباس شب، پت، پرده، لباس پلیسه، کتان و جیر متفاوت است و تعیین این نرخ بر عهده اتحادیه نیست چرا که واحدهای صنفی از درجه بندی متفاوتی برخوردار هستند در حالی که قیمت این موارد از قیمت گذاری توسط اتحادیه خارج هستند و تنها به صورت توافقی در حضور مشتری تعیین می شود.



۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن