تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805034908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سناريوي سعودي سقوط دولت لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سناريوي سعودي سقوط دولت لبنان
منابع سعودي با اعلام اينكه دولت تمام سلام، نخست وزير لبنان پنج‌شنبه اين هفته استعفا مي‌كند، از مرحله بعدي سناريوي آل‌سعود عليه ملت لبنان پرده برداشتند.
عربستان سعودي پس از قرار دادن حزب‌الله لبنان در ليست گروه‌هاي تروريستي، اين بار سناريوي سقوط دولت را در لبنان دنبال مي‌كند. روزنامه سعودي عكاظ به نقل از آنچه منابع وزارتي لبنان خواند، اعلام كرد دولت تمام سلام، نخست وزير لبنان روز پنج‌شنبه اين هفته استعفا مي‌كند. به گفته اين منبع مورد نظر عكاظ، تمام سلام اين مسئله را به اطلاع تمام گروه‌هاي تشكيل دهنده دولت لبنان رسانده است. اين منبع افزود:  پس از استعفاي دولت پيشبرد امور بر اساس قانون اساسي لبنان خواهد بود. اين درحالي است كه تمام سلام در اظهاراتي و در حمايت از رژيم‌هاي عربي، به انتقاد از حزب‌الله پرداخت. به گزارش روزنامه السفير، تمام سلام نخست وزير لبنان روز سه شنبه در اظهاراتي دوپهلو بدون توجه به اقدامات خصمانه رژيم آل‌سعود بر ضد دولت و مردم لبنان با اشاره به روابط تاريخي بين لبنان و دولت‌هاي حاشيه خليج فارس از جمله عربستان سعودي گفت كه اين روابط همچنان پابرجا و دائمي و قوي است و ما در مسير تثبيت آن تلاش مي‌كنيم. سلام كه با تأييد رياض به عنوان نخست وزير لبنان منصوب شد، ‌مدعي شد: «من نمي‌توانم بگويم كه ما در سياست بي‌طرفي خود موفق بوده‌ايم، البته حزب‌الله لبنان ساختار سياسي اساسي در كشور است و نقش محوري مقاومت در برابر اسرائيل دارد، اما اين حزب به خارج از لبنان رفته و در امور خارجي مداخله كرده است. اين موضوع به ضرر لبنان است و ما از حزب‌الله لبنان مي‌خواهيم كه به وطن بازگردد.» نخست وزير لبنان همچنين از سيد حسن نصرالله، دبير كل حزب‌الله لبنان خواست كه از عربستان و دولت‌هاي عربي حاشيه خليج فارس انتقاد نكند. اظهارات سلام يك روز پس از آن مطرح شد كه محمد المشنوق، وزير محيط زيست لبنان به نمايندگي از تمام سلام با عادل الجبير، وزير خارجه عربستان سعودي در حاشيه پنجمين نشست سران سازمان كنفرانس اسلامي در جاكارتا، پايتخت اندونزي ديدار كرد و روابط دوجانبه مورد بررسي قرار گرفت. اين سياست ذلت بار تمام سلام در شرايطي مطرح شده كه علاوه بر توقف كمك 4 ميليارد دلاري وعده داده شده به لبنان طي 18 ماه گذشته و تهديد به اخراج اتباع لبناني از كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس، عربستان به اتباع خود براي ترك فوري خاك لبنان هشدار داد و به ساير كشورهاي عربي خليج فارس به‌ منظور اتخاذ موضع مشابه در واقع اعلام جنگ اقتصادي عليه لبنان فشار وارد مي‌كند. سيد حسن نصرالله در سخنراني‌هاي اخير خود تأكيد كرده است كه اگر حزب‌الله در سوريه وارد جنگ با گروه‌هاي تروريستي و تكفيري نمي‌شد، اين گروه‌ها بيروت را به تصرف خود در آورده بودند.





تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن