تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت قاتلین از پزشکان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس انجمن علمی جراحان عمومی ایران با اشاره به اینکه به دلیل ضعف قوانین برخی قاتلین از پزشکان شکایت می کنند،از کاهش نسبی زیرمیزی با بهره گیری از داغ و درفش خبر داد و گفت: تا سرانه درمان ایرانیان افزایش نیابد و بیمه ها قوی نشوند،حال سلامت خوب نمی شود.
بهزاد رحمانی در نشست خبری یازدهمین کنگره سالیانه انجمن علمی جراحان عمومی ایران با پرداختن به موضوع زیرمیزی در کشور اظهار داشت: واقعاً کدام ایرانی باهوش با وجود یک بیمه مناسب حاضر است به بخش خصوصی برود تا خدمت دریافت کند و این درحالی است که وزیر بهداشت و دولتمردان همگی میزان و علت اصلی زیرمیزی در کشور را می دانند.
وی ادامه داد: امروز باید یک فرد بیمار باید با افتخار با یک دفترچه بیمه مناسب، خدمات درمانی دریافت کنند و پزشکان زیرمیزی بگیر نیز به دنبال بیمار بگردند. ولی هم اکنون مردم از شرایط استیصال به بخش خصوصی مراجعه می کنند و از آن طرف نیز با داغ و درفش بالای سر پزشک می ایستند تا زیرمیزی نگیرد که اصلاً مناسب نیست زیرا حل مشکل زیرمیزی در بحث افزایش سرانه درمان ایرانیان است.
رحمانی ادامه داد: با مطرح کردن این سئوال که چرا تأمین اجتماعی باید به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی این مملکت به کارهای غیراز درمانی بپردازد، گفت: دولت باید نگاهش به سرانه درمان ایرانیان را تغییر دهد زیرا وضعیت سرانه درمان ایرانیان نسبت به کشورهای دیگر؛ حتی کشورهای منطقه وضعیت مناسبی ندارد.
رئیس انجمن علمی جراحان ...
[ مشاهده متن کامل خبر شکایت قاتلین از پزشکان در تابناک ]

سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن