تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر امور اقتصادی و دارائی: راه اندازی خانه سرمایه گذاری در کشور ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: معاون وزیر امور اقتصادی و دارائی: راه اندازی خانه سرمایه گذاری در کشور ضروری است استان‌ها > سمنان - محمد خزاعی در نخستین همایش سرمایه گذاری استان سمنان با تاکید بر ضرورت حرکت کشور به سمت سرمایه گذاری ، پیشنهاد کرد، خانه سرمایه گذاری در کشور راه اندازی شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین معاون وزیر امور اقتصادی و دارائی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران به گزارش ایرنا در نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان سمنان اافزود : اکنون ضروری است کشور باید به سمت سرمایه گذاری حرکت کند و حتی خود سرمایه گذاران نیز خانه سرمایه گذار بدون پسوند خارجی در کشور ایجاد کنند.
وی اظهار داشت : خانه سرمایه گذاری باید به عنوان یک تشکیلات منسجم از حقوق سرمایه گذار دفاع کنند چرا که سرمایه گذاری در کشور یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است، الزام برای کشور و الزام برای مقابله با از جمله تحریمها است.
دکتر خزاعی خاطرنشان کرد : امروز دنیای اقتصاد و سیاست را نهادهای سرمایه گذاری اداره می کند و نگاه های سرمایه گذاری باید فراتر از وضعیت حال حاضر باشد.
وی برگزاری این همایش با نگاه به سرمایه گذاران داخلی را کاری ارزشمند دانست و یادآور شد : توجه به سرمایه گذاری داخلی اولویت اول کشور است اگر به سرمایه گذاران داخلی توجه نشود، سرمایه گذاران خارجی هم رغبتی برای حضور در کشور نمی کنند.
ایشان بحث امنیت و آرامش برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی را خیلی مهم دانست و تصریح کرد : سرمایه گذاران به امنیت و آرامش در بحث اجتماعی و فرهنگی و ثبات در مقررات و قوانین نیاز دارند.
وی گفت : یکی از مسئولیت های دستکاه های اجرایی، امنیتی، انتظامی و قضایی این است سرمایه گذاری که در چارچوب قوانین و مقررات را رعایت می کند برای او امنیت و آرامش فراهم کند.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارائی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران گفت : در حوزه سرمایه گذاری خارجی در کشور، سازمانی بنام سرمایه گذاری وجود دارد که آنها را حمایت کند ولی در حوزه سرمایه گذاری داخلی هیج دستگاهی به عنوان نهاد متولی وجود ندارد.
وی تاکید کرد : اول باید برای سرمایه گذار داخلی فرش قرمز پهن کنیم که سمنان اولین استانی است که این مهم را در عرصه عمل محقق کرده است و این نشان از عزم و اداره جدی مسئولان استان دارد.
خزایی با تاکید بر این که باید کشور را بسازیم، گفت : در روند سرمایه گذاری و فرایند آنان باید صبور و بردبار باشیم.
وی بیان داشت : ملت ایران که دنیا را تکان داد و پنج عضو دایمی شورای امنیت را به پای میز مذکره آورد چرا باید در حوزه اقتصاد بلنگد، حوزه اقتصادی ما نیازمند دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای است.
وی تاکید کرد : اگر بخش خصوصی از سوی دولت حمایت نشوند برایندها نشان می دهد که در هیج جای دنیا، دولتمردان اقتصادگردانان خوبی نیستند.
وی تصریح کرد : درایت و حمایت رهبری و تلاش تیم مذاکراه کننده و همه دستگاه ها و صبر و استقامت مردم باعث شد که فضای جدید در کشور حاکم شود و سرمایه گذاران داخلی باید بدانند توسعه کشور نیازمند جهاد بزرگ است که با
همدلی و هماهنگی به سمت توسعه بیشتر پیش برویم.
خزایی با تاکید بر ضرورت توجه سرمایه گذار به بازارهای منطقه افزود : سرمایه گذار از بازارهای منطقه غفلت نکنند و چون افزایش صادرات یکی از فواید سرمایه گذاری است که سرمایه گذارباید به این مهم توجه کند.
این همایش در قالب چهار بخش تخصصی شامل صنعت و معدن، کشاورزی ، میراث فرهنگی ، گردشکری و صنایع دستی و زیرساخت خدمات شهری و انرژی برگزار شد

کلید واژه ها: استان سمنان -




سه شنبه 18 اسفند 1394 - 14:01:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن