تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب رتبه برتر کشور توسط خوزستان در اجرای برنامه ارتقا سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کسب رتبه برتر کشور توسط خوزستان در اجرای برنامه ارتقا سلامت با اعلام مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش وپرورش، اداره سلامت وتندرستی اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان رتبه برتر کشوری را در اجرای برنامه های ارتقاء سلامت نوجوانی و آهن یاری کسب نمود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ اسفند ساعت 11:20


به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، با اعلام مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، اداره سلامت وتندرستی اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان رتبه برتر کشوری را در اجرای برنامه های ارتقاء سلامت نوجوانی و آهن یاری کسب نمود. دکتر حسن ضیاء الدینی مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با ارسال نامه ای خطاب به محمد تقی زاده مدیر کل آموزش وپرورش خوزستان این موفقیت را به مدیر کل آموزش وپرورش استان ،معاونت تربیت بدنی و سلامت و همکاران اداره سلامت وتندرستی تبریک گفت واز زحمات ایشان تقدیر نمود. گفتنی است: طرح ارتقاء سلامت نوجوانی که در 10مدرسه شبانه روزی دخترانه وپسرانه انتخاب شده از سوی وزارت به اجرا در آمد توانست در ارتقاء سلامت دانش آموزان این مراکز باتوجه به اجرای برنامه های آموزشی و معاینات دانش آموزان جزء طرح های موفق این اداره کل باشد. همچنین در طرح آهن یاری وتوزیع قرص آهن در مدارس، این اداره کل با همکاری دانشگاه ها ودانشکده ها ی علوم پزشکی سراسر استان توانست تعداد 240 هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار دهد که از آمار پیش بینی شده بالاتر بوده است.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن