تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804633250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت اصلاح قوانین حفاظت از محیط زیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ضرورت اصلاح قوانین حفاظت از محیط زیست
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر یکشنبه در آیین بخشش محیط بان محکوم به اعدام دنا افزود: اگر حیوانی ودرخیت را بی اساس از بین ببریم حیات انسان را از بین برده ایم.
به گزارش نامه نیوز، وی با بیان اینکه محیط زیست طبیعی در چرخه حیات انسان نقش آفرینی می کند، اظهار کرد: هرموجودی از موجودات طبیعی را انسان نابود کرد، چرخه حیات را معیوب کرده است و اولین ضرر کننده چرخه معیوب انسان است. آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: باید به شکل طبیعی قانونی وجود داشته باشد که به زیبایی از محیط زیست حفاظت کند و باید به دنبال چنین قانونی بود تا چنین حوادثی رخ ندهد. وی گفت: باید از محیط زیست حفاظت کرد اما این را نباید سلیقه من وشما تعیین کند بلکه باد قانون مشخص نماید و اگر قانون ضعف دارد باید اصلاح شود. نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از خانوده رضایی به خاطر گذشت و بخشش قاتل فرزند خود گفت: چنین اتفاقاتی نیکی، در جامعه ای فراتر از جامعه متمدن رخ می دهد. وی افزود: در این جامعه ریش سفیدان، مومنین و معتمدین برای هم آیه می خوانند تا کسی ببخشد. به هم توصیه می کنند که برویم و التماس کنیم تا کسی ببخشد. چنین جامعه ای را باید قدر دانست و شایسته تقدیر است. آیت الله ملک حسینی جامعه متمدن را جامعه برپایه اخلاق اسلامی دانست و گفت: آفرین بر انسانی که شجاعت بخشش را دارد و چنین انسانی می تواند با خداوند بزرگ معامله کند. وی تاکید کرد: از خدا می خواهم چنین حادثه هایی در جامعه ما تکرار نشود و اگر حوادثی رخ داد همه برای صلح و عفو و بخشش تلاش کنیم. وی تصریح کرد: قصاص مربوط به شرارت های انسانهای شریر است و تلاش برای عفو و بخشش برای حادثه ها و هیجان هاست و آقای رضایی هم گفتند که این اتفاق هیچ پیشینه ای نداشت و شایسته بخشش بود.

پسر من شکارچی نبود ولی دم مرحوم مجتبی رضایی نیز در این آیین با اشاره به علاقه خود و خانواده اش به محیط زیست گفت: پسر من شکارچی نبود بلکه گردشگری بود که تنها یک دوربین عکاسی به همراه داشت. اسماعیل رضایی افزود: در این حادثه به خداوند توکل کردم و قانون را سرلوحه خود قرار دادم تا به حق خود رسیدم. وی بیان کرد: به رغم فشارهای رسانه های داخلی و خارجی، مسئولان قضایی مرعوب نشدند و حق من را اثبات کردند. رضایی گفت: همین مسئولان قضایی که با استقلال تمام حق خانواده مرا اعدام کردند، پس از آن به خانه من آمدند و درخواست عفو بخشش کردند. وی اظهار کرد: رسانه هایی که در طول این مدت دستگاه قضایی را متهم می کردند باید می آمدند این را می دیدند که مسئولان قضایی ما بدون آنکه تحت تثیر قرار بگیرند عدالت را اجرا می کنند و خود هم درخواست عفو می کنند. رضایی گفت: من این خون را به حرمت آیت الله ملک حسینی که عزت و افتخار ایل و تبار ما هستند و پدر مرحومشان که بزرگ مرد ایل بودند، بخشیدم و همه کسانی را که در این مدت من و خانواده ام را با انواع تهمت ها و تخریب ها رنجاندن نیز می بخشم.




منبع: مهر


۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن