تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820451449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکت بزرگ زیارت اولی ها از افتخارات حوزه پرورشی و تربیتی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حرکت بزرگ زیارت اولی ها از افتخارات حوزه پرورشی و تربیتی است معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حرکت بزرگ زیارت اولی ها که روز به روز وسعت پیدا می کند از افتخارات حوزه پرورشی و تربیتی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ اسفند ساعت 13:20

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی حمید رضا کفاش در اردوی منتظران مهدی در قم ویژه دانش آموزان شرکت کننده در اردوی رهروان نبوی زائران رضوی، گفت: حرکت بزرگ زیارت اولی ها که روز به روز وسعت پیدا می کند از افتخارات  حوزه پرورشی و تربیتی است، این اردو  امسال 12 هزار نفره شد و انشا الله  به مرحله ای برسد که هیچ دانش آموزی در کشور نباشد که به زیارت امام مهربانی ها نرفه باشد
وی افزود: مکمل این حرکت حرکت زیبای دو ساله است  پیوند بین زیارت امام مهربانی ها و خواهر مکرم ایشان حضرت معصومه (س) واین پیوند از مبارک ترین پیوند هاست که انشا الله سال های سال وسعت پیدا کند و اولویت ما با استان های دور از مرکز است.
کفاش اظهار کرد: نداشتن یا کم داشتن امکانات مالی امروز در شاخص های جهانی محرومیت به شمار نمی آید. اراده انسان درون انسان و ویژگی های که خداوند به روح انسان می دهد بزرگترین موهبتی است که الحمد لله همه شما دارید که دراوج جوانی موفق شدید  زیارت اولیاء و معصومان را در دل و جان خود زینت بدهید.
وی اظهار کرد: خیل عظیم پرورشی در سطح کشور در این دوره وا نفسا و اخر الزمان با دست خالی و همت عالی بیش از 650 هزار نفر را به اردو های راهیان نور اعزام کردند که بچه های ما از فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و ایثار فاصله نگیرند.
وی گفت: شروع زیارت عتبات عالیات دانش آموزان دختران با مادران و پسران با پدران در یکی ودو سال اخیر شروع شده نهال  تازه کاشته شده ای است که یقین دارم در آینده به درخت تناوری تبدیل خواهد شد که در سن جوانی به زیارت مشرف می شوند. معون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: استفاده از این مرکز انرژی در ایران که انصافا گوهر گرانبهایی است که باید وسعت داده شود، زیارت جمعی معنی خاص دیگری دارد و نشاط و جریان اجتماعی ایجاد می شود.بچه های متدین ما باید در همه میادین حضور داشته باشند هر میدان را خالی کنیم بقیه ان را می گیرند
وی به دانش آموزان توصیه کرد: در اولین زیارت وقتی قطره اشکی از چشمانتان جاری شد  برای مار و پدر دعاکنید و ثواب زیارت تان را به انها هدیه کنید و نیت کنید در برگشت بوسه بر دستان پاکشان بزنید که این خیر و برکت زندگیتان خواهد بود.
کفاش به مربیان نیز توصیه کرد: نسل ما نسل گریه نشود نسل انقلابی و شیع در عزا و شهادت معصومین گریان و در شادی آنها شاد و خوشحال است. روز ولادت بزرگان باید شادی کرد.
وی گفت: شما خیلی بزرگ هستید که این توفیق نصیب شما شده است بزرگ بودید که توفیق زیارت پیداکرده اید. البته ارتباط معنوی و احساس تواضع در برابر خداوند و معصومین چیز خوبی است ولی شما بزرگ هستید که این توفیق را پیدا کرده اید.
وی خاطر نشان کرد: رسالت اصلی شما بعد از زیارت شروع می شود، در مدرسه باید نمونه باشد در عرصه علمی و دینی باید زبان زد باشد. این را اگر اراده کردید حضرت فاطمه معصومه قطعا راضی خواهد بود. لذا زیارت صرفا گریه کردن نیست زیارت خود را مثل آن کسی که زیارت می کنید است.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن