تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819775190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگواری: از رهگذر مجلس تنها یک دستگاه آپارتمان نصیبم شد که وقفش کردم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بزرگواری: از رهگذر مجلس تنها یک دستگاه آپارتمان نصیبم شد که وقفش کردم
نماینده مردم بهمئی در مجلس نهم گفت: فرزند لُر زبان ساده و غیرتمند شما به هیچ وجه برای آبروی شما از رانت نمایندگی استفاده نکرد.
به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری در نطق میان دستور امروز (یک‌شنبه) مجلس با تشکر از حضور زنان و مردان حوزه انتخابیه‌اش در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: از عمق جان از مردم حماسه آفرین و ولایت‌مدار که بنده را نماینده خود را در دوره‌های هشتم و نهم به مجلس فرستادند کمال تقدیر دارم و امیدوارم قصور و اشتباهاتم را ببخشند.


وی ادامه داد: خدا را شاهد می‌گیرم اگر در راستای وظیفه نمایندگی کوتاهی کردم، نتوانستم نه اینکه نخواستم. برادران و خواهران حوزه انتخابیه‌ام کارنامه بنده در دو حوزه تقنین و نظارت را از مجلس طلب کنید.


بزرگواری سپس با تشریح بخشهای از عملکردش، گفت: مردم مطالبه‌گر، دو بخش از حوزه انتخابیه با همکاری بنده در دولت‌های نهم و دهم ارتقاء اداری یافت. چند دهستان نیز به بخش تبدیل شد. چند دهستان نیز به شهر تبدیل شد. سه شهرستان در بن بست بودند که با قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) صحبت شد و جاده مواصلاتی این سه شهرستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یک جاده دیگر نیز ردیف بودجه گرفته و به بهره‌برداری رسیده است.


نماینده مردم بهمئی در مجلس نهم ادامه داد: با کارهای شبانه‌روزی بنده و شرکت گاز نهضت گازرسانی به شهرستان‌های استان آغاز شده است و دستور گازرسانی به دو بخش نیز اخذ شده است. در قالب طرح هادی روستایی روستاهای 4 شهرستان طی 8 سال گذشته کارهای بزرگی انجام شده است.


بزرگواری خاطرنشان کرد: تعیین مقدار نفت استخراجی و بودجه اختصاص یافته به شهرستان انجام و از سال 1391 در ردیف بودجه شهرستان بهمئی قرار گرفت همچنین تمام روستاها و شهرهای استان برق‌دار شده اند. لازم است به مردم یادآوری کنم که فرزند شما لُر زبانهای ساده و غیرتمند به هیچ وجه برای آبروی شما از رانت نمایندگی سوءاستفاده کنم. تنها چیزی که از رهگذر مجلس نصیبم شد یک دستگاه آپارتمان با تسهیلات مجلس بود که آن را هم وقف محرومان شهرستان کردم.




منبع: ایسنا


۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن