تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام جزئیات رتبه‌بندی شرکت‌های تجهیزات پزشکی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: اعلام جزئیات رتبه‌بندی شرکت‌های تجهیزات پزشکی ایلنا: مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، جزئیات رتبه بندی شرکت های تجهیزات پزشکی را تشریح کرد و گفت: دستورالعمل اجرایی رتبه بندی شرکت های تجهیزات پزشکی تصویب و به شرکت های تجهیزات پزشکی ابلاغ شده است.
به گزارش ایلنا، سید حسین صفوی افزود: شرکت های واردکننده تجهیزات پزشکی متقاضی رتبه، باید دارای نمایندگی معتبر، سابقه واردات و فروش و شرکت تولید کننده نیز باید دارای پروانه ساخت معتبر و سابقه فروش در خصوص دستگاه مورد تقاضا باشد. وی خاطرنشان کرد: وسایل پزشکی موضوع فعالیت هر شرکت به 16 گروه و هر گروه به دو بخش مصرفی و دستگاه، تقسیم می شود. وی این 16 گروه را شامل تجهیزات آزمایشگاهی، ارولوژی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، دندانپزشکی، چشم پزشکی، فیزیوتراپی، مصرفی عمومی، تنفسی و بیهوشی، ارتوپدی، تجهیزات بیمارستانی، قلب و عروق، جراحی عمومی و پلاستیک و تصویر برداری و رادیولوژی، عنوان کرد. مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، گفت: نظارت بر تجهیزات پزشکی با جدیت در دستور کار این سازمان قرار دارد و آزمایش های کیفی مختلفی قبل از ورود به بازار روی تجهیزات تولیدی یا وارداتی، صورت می گیرد. صفوی یادآور شد: دستورالعمل اجرایی رتبه بندی شرکت های تجهیزات پزشکی تصویب و ابلاغ شده و این رتبه بندی از سوی اداره مهندسی نگهداری تجهیزات پزشکی در حال انجام است و به زودی نتایج این رتبه بندی نیز اعلام خواهد شد. وی اظهار داشت: حوزه فعالیت شرکت ها در رتبه بندی، واردات یا تولید تجهیزات پزشکی، کنترل کیفی تجهیزات پزشکی، تجهیز مراکز درمانی و سرویس و نگهداری مراکز درمانی است که در مرحله اول، رتبه بندی شرکت های فعال در حوزه واردات یا تولید تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده است.

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۰:۵۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن