تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818963293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون های مساجد موثرترین مراکز فرهنگی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت تبریز گفت: شبکه عظیم کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، یکی از وسیع ترین و مؤثرترین مراکز فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.
آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با بیان اینکه تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد زمینه سازجذب بیشتر جوانان در فعالیت های دینی می شود، اظهار داشت: موثرترین راهکار برای تقویت بنیه اعتقادات مذهبی و دینی به ویژه در بین جوانان، تقویت و توجه کافی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.
وی با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در افزایش سطح بینش دینی و اجتماعی جوانان تصریح کرد: ارتباط مساجد با جوانان می تواند سطح بینش دینی و اجتماعی آنان را افزایش دهد و جوانان نیز می توانند نقش موثری در احیای کارکردهای مساجد بر عهده داشته باشند.
آیت الله آل هاشم خاطرنشان کرد: کانون های مساجد جایگاه مهمی در حوزه فرهنگ کشور دارند و سمت و سوی همه برنامه های فرهنگی مساجد باید به سمت کانون های فرهنگی هنری سوق داده شود.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به نامگذاری امسال با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از راه های ایجاد عزم ملی بوده که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: دغدغه ...
[ مشاهده متن کامل خبر کانون های مساجد موثرترین مراکز فرهنگی هستند در خبرگزاری شبستان ]

یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن