تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804666169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۰۵ کانون فرهنگی در مساجد قزوین فعالیت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قزوین:
۳۰۵ کانون فرهنگی در مساجد قزوین فعالیت می کنند

رمضانی قزوین


شناسهٔ خبر: 3571857 - پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
استانها > قزوین

قزوین- مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۰۵ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعالیت می کند که ۱۶۳ کانون روستایی است. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی رمضانی ظهر پنجشنبه به مناسبت بیست و سومین سالروز تأسیس کانون فرهنگی هنری مساجد در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در مرکز کانون فرهنگی مساجد استان برگزار شد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای تعلیم و تربیت دینی و فرصت ارزشمنتدی برا ترویج امور دینی محسوب می شوند. وی افزود: کانون های فرهنگی هنری قلب تپنده مساجد هستند و اگر با برنامه ریزی کاری کنیم تا همه فعالیت های دینی و هنری در مساجد صورت گیرد، جوانان و نوجوانان در این مراکز با فرهنگ ولایی تربیت می شوند. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین بیان کرد:توجه مسئولان به مساجد نقش بسزایی در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی دارد و این ظرفیت باید مورد استفاده مناسب قرار گیرد. وی اضافه کرد: بر اساس اعلام روان شناسان سالانه ۱۰ درصد به میزان آسیب های اجتماعی افزوده می شود که این موضوع نهاد خانواده را به مخاطره می اندازد لذا در این راستا با استفاده از ظرفیت مساجد می توانیم شاهد کاهش آسیب های جامعه باشیم.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه در صدر اسلام مسجد محور توسعه بود تصریح کرد: باید بکوشیم امروز هم مثل گذشته مساجد محور توسعه تقوای الهی باشد و از ظرفیت مسجد در بخش های مختلف استفاده کنیم تا افراد در مساجد به لحاظ فکری بارور شوند. وی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۵ کانون فرهنگی در مساجد قزوین فعالیت می کنند که از این تعداد ۱۶۳ کانون روستایی و ۱۴۲ کانون شهری و ۶۰ درصد کانون های فرهنگی هنری قزوین روستایی هستند. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در سال جاری سرانه کانون ها با طبقه بندی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در سه سطح پیش بینی شده که این امر موجب افزایش انگیزه فعالیت در کانون ها شده است. وی با اشاره به فعالیت‌ کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین بیان کرد: شرکت اعضای کانون های مساجد در دوره اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس، مشارکت در طرح تلاوت ۱۴۱۴، توزیع قرآن، برگزاری دوره‌های آموزشی، طرح تلاوت نور، جشنواره قرآنی مدهامتان، مسابقات اصلاح قرائت نماز و برپایی غرفه‌ در اجلاس نماز از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری است.

توزیع ۵ هزار جلد کتاب «امت واحده» در قزوین مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از توزیع ۵ هزار جلد کتاب امت واحده در بین کانون‌های فرهنگی هنری این استان خبر داد و در ادامه با اشاره به شرکت بیش از ۱۱ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی «امت واحده» افزود: با توجه به نام ‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت، ملت همدلی و هم ‌زبانی، کتابی با عنوان «امت واحده» از سوی دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین و با حمایت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به چاپ رسید. حجت الاسلام رمضانی بیان کرد:  از میان شرکت کنندگان در این مسابقه، به ۱۱۰ نفر که به قید قرعه انتخاب شدند، کارت هدیه یک میلیون ریالی در روز ۱۸ اسفند و در مراسم سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اهدا خواهد شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن