تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون های مساجد، محور مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان/شرکت ۶۴درصدی مردم لرستان در انتخابات ستودنی است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: امام جمعه خرم آباد، کانون های فرهنگی وهنری مساجد را محور مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان دانست و برضرورت تقویت کانون های فرهنگی وهنری مساجد تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز ( ۱۴ اسفند) در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: مقابله با توطئه های دشمنان از اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.
وی با اشاره به نقش مساجد از صدر اسلام تاکنون، افزود: احیای نقش مساجد و ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی در جامعه مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.
حجت الاسلام میرعمادی، با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان، ابراز کرد: این کانون ها نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارند.
وی مسجد محور بودن کانون های فرهنگی هنری را از مهم ترین ویژگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد خواند و تاکید کرد: کانون های فرهنگی وهنری می توانند در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد بسیار موثر باشند.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید جبهه مؤمن انقلاب تقویت شود، عنوان کرد: تقویت کانون های فرهنگی وهنری مساجد در ...
[ مشاهده متن کامل خبر کانون های مساجد، محور مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان/شرکت ۶۴درصدی مردم لرستان در انتخابات ستودنی است در خبرگزاری شبستان ]

جمعه ، ۱۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن