تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا آیت الله واعظ طبسی در کاخ ملک آباد زندگی می کرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:مرآت: من نیز سخنان بسیاری در مورد آیت الله طبسی شنیده بودم و برخی از آنها حتی در باورم نیز جای گرفته بود. اما طی دو سال گذشته که به دلیل بیماری شان، چند نوبت به دیدارشان رفتم، مشاهده کردم همچنان در خانه ای زندگی می کنند که از زمان انقلاب هم در آن ساکن بودند.
به گزارش  مرآت نیوز  به نقل از جهان نیوز ، وزیر بهداشت دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، در کانال تلگرامی خود درباره آیت الله واعظ طبسی نوشت: در مورد هر شخصیتی، قضاوت های متفاوتی می شود. قضاوت من در مورد آیت الله واعظ طبسی، ره آورد آن چیزی است که شاهد بوده ام و صادقانه برایتان نقل می کنم.
 طی ۳۰ سال گذشته صرفا به آموزش، پژوهش و طبابت مشغول بوده ام. پست سیاسی نداشته ام، بلکه از سیاست گریزان بوده و هستم. لذا آنچه روایت می کنم، نه دفاع از قدرت، که پاسداشت اخلاق است.
من نیز سخنان بسیاری در مورد آیت الله طبسی شنیده بودم و برخی از آنها حتی در باورم نیز جای گرفته بود. اما طی دو سال گذشته که به دلیل بیماری شان، چند نوبت به دیدارشان رفتم، مشاهده کردم همچنان در خانه ای زندگی می کنند که از زمان انقلاب هم در آن ساکن بودند.
 خانه ای که در و دیوار و پنجره هایش فرتوت و روایتگر کهنسالی منزل بود. در این دیدارها روی همان مبل هایی نشستم که ۳۵ سال پیش، روی شان نشسته بودم. با خودم گفتم اگر این ساده زیستی نیست، پس چیست؟
 ای کاش صدا و سیما به این وجه از وظایفش نیز عمل می کرد و در مستندی، زوایای ...
[ مشاهده متن کامل خبر آیا آیت الله واعظ طبسی در کاخ ملک آباد زندگی می کرد؟ در پایگاه خبری تحلیلی مرآت ]

یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مرآت]
[مشاهده در: www.meraatnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن