تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولايتمداري ويژگي برجسته آيت‌الله واعظ‌طبسي بود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ولايتمداري ويژگي برجسته آيت‌الله واعظ‌طبسي بود
در پي ارتحال مجاهد خستگي‌ناپذير آيت‌الله واعظ‌طبسي توليت استان قدس رضوي، رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نماينده ولي‌فقيه در سپاه در پيام‌هاي جداگانه در گذشت اين يار صديق انقلاب را تسليت گفتند.


به گزارش فارس، در پيام سردار سرلشکر سيدحسن فيروزآبادي، رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح آمده است: ارتحال عالم رباني، مجاهد نستوه، روحاني انقلابي، ولايي و بصير «آيت‌الله شيخ عباس واعظ‌طبسي(ره)» يار صديق و ديرين انقلاب، امام(ره) و رهبري معظم را که خطه شريف و شهيدپرور خراسان و بلکه جاي‌جاي ميهن اسلامي را در سوگ و اندوهي عميق فرو برده است، به ساحت مقدس حضرت بقيه‌الله‌الاعظم (ارواحنا فداه)، آن رهبر عزيز و سوگوار، بيت مکرم ايشان و نيز آحاد و اقشار ملت ايران تسليت عرض مي‌نمايم. بي‌شک کارنامه درخشان و الهام‌بخش خدمات و مجاهدت‌هاي خالصانه و خستگي‌ناپذير آن فقيه عاليقدر و ارجمند که در مسير نهضت اسلامي و همراهي با امام راحل(ره)، جلوه‌هاي شکوهمندي در تاريخ مبارزه ملت ايران با طاغوت پهلوي و اربابان جنايتکار آن ثبت کرده است و پس از پيروزي انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي نيز در تبعيت از «ولايت‌فقيه» و «رهبري انقلاب اسلامي» و مجاهدت در عرصه‌هاي مختلف تبلور معنادارتري يافته است، براي هميشه ماندگار و منشأ همت و حرکت جهادي و ايماني در اين سرزمين خواهد بود.
فيروزآبادي اضافه کرده است: «توليت عالمانه» و «مديريت مدبرانه» آستان قدس رضوي و سکانداري وحدت و يکپارچگي مردم خراسان در دفاع از اسلام عزيز و ارزش‌هاي انقلاب و نظام اسلامي و حضور مصمم و تاريخ‌ساز آنان در صحنه‌هاي نياز انقلاب، به آن «برادر همدل، همزبان و مهربان و همکار سختکوش» حضرتعالي اعتبار ويژه‌اي نزد عاشقان و شيفتگان حضرت ثامن‌الحجج علي‌بن‌موسي‌الرضا(عليه آلاف التحيه والسلام ) بخشيده است.
به گزارش سپاه‌نيوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه در پيامي به همين مناسبت درگذشت اين عالم رباني را به پيشگاه حضرت ولي‌عصر(عج)، مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، مردم ولايتمدار خراسان و خانواده ايشان تسليت گفت.  در اين پيام تصريح شده است: بي‌شک نقش مبارزاتي ايشان در دوران مبارزه عليه رژيم طاغوت و اهتمام ويژه ايشان در تبعيت از ولي امر مسلمين و وفاداري به آرمان‌هاي نظام اسلامي در حافظه تاريخي ملت ايران ثبت و به يادگار خواهد ماند. حجت‌الاسلام سعيدي، نماينده ولي‌فقيه در سپاه نيز در پيامي ضمن تسليت ارتحال آيت‌الله واعظ‌طبسي نوشت: حافظه تاريخي ملت ايران و آنچه طي 37 سال اخير بر انقلاب و نظام اسلامي گذشته است، گواهي مي‌دهد آن عالم مجاهد و خستگي‌ناپذير در حراست از اسلام ناب محمدي(ص) و همراهي با ولايت‌فقيه و رهبري انقلاب اسلامي، لحظه‌اي درنگ نکرد و کارنامه خدمات نوراني و ماندگار خود در دهها سال در مديريت امور آستان قدس رضوي و بسط و توسعه بارگاه ملکوتي حضرت علي بن موسي‌الرضا(ع) را الهام‌بخش عاشقان و شيفتگان آن حضرت قرار داده است.
سعيدي افزوده است: ترديدي نيست پاسداران انقلاب اسلامي، نصايح و مواعظ ارزشمند آن عالم رباني و روحاني انقلابي، دشمن‌شناس و ولايت‌مدار طي ساليان گذشته را هرگز فراموش نکرده و ياد و خاطرات سازنده همنشيني و همکلامي با وي را زنده نگه خواهند داشت. اين گزارش حاکي است، ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز در پيامي ارتحال آيت‌الله واعظ‌طبسي را تسليت گفت.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن