تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804916068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارسایی ها رانباید به کمبود اعتبارات گره زد/دغدغه های قهرمان جهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفت و گو با مهر مطرح شد:
نارسایی ها رانباید به کمبود اعتبارات گره زد/دغدغه های قهرمان جهان

حسین تاجیک


شناسهٔ خبر: 3572980 - شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
استانها > تهران

شهریار-قهرمان تکواندوی جهان گفت: امروز شاهدیم که تمام نارسایی ها از سوی مدیران ورزشی به نبود اعتبارات مناسب گره زده می شود. به گزارش خبرنگار مهر، حسین تاجیک قهرمان تکواندوی جهان در سال ۲۰۱۰ و دارنده تنها مدال سنگین وزن آسیا، کسب برنز آسیا در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۰، قهرمان ونایب قهرمان جهان در مسابقات کلاس A، نایب قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۹ در آذربایجان و برنز مسابقات جهانی در دانمارک تنها گوشه ای از افتخارت رنگارنگ این ورزشکار شهریاری است. وی که از ۱۵ سالگی عضو تیم ملی بوده، در طول دوران ۱۰ ساله قهرمانی خود، بیش از ۲۰ مدال آسیایی، جهانی و بین المللی را صید کرده است. کارشناس ارشد تربیت بدنی در خانواده ای کاملا ورزشی دیده به جهان گشود، خانواده ای که یک فرزند دیگر آن ها نیز در حال حاضر در قامت سرمربی تیم ملی تکواندوی عمان، ورزش حرفه ای خود را در عرصه مربیگری دنبال می کند و همچون حسین برادر خود دارنده مدال ها و افتخار آفرینی های متعددی برای این مرز و بوم بوده است.

تاجیک در گفت و گو با خبرنگار مهر با انتقاد از سیستم ورزشی این شهرستان اظهار داشت: مسئولان و مدیران ورزشی خطه مذکور مکررا از کمبود اعتبارات دم می زنند، اما با وجود ظرفیت های موجود و با لحاظ کردن مدیریت هوشمندانه می توان منابع مالی بسیار قدرتمندی را جذب کرد که  لازمه آن هنر مدیریتی است. وی افزود:موفقیت هایی که  کسب شده، حاصل توان و استعداد شخصی ورزشکاران مستعد این شهرستان بوده، قهرمانانی که در حال حاضر کمتر خبری از آن ها به گوش می رسد. تاجیک گفت:در این خطه از استان تهران، ۱۰ تا ۱۵ چهره جهانی داشتیم که در رشته های بوکس، تکواندو و  بخش معلولان فعالیت می کردند اما الان کجا هستند و این نشان می دهد موفقیت های گذشته بر اساس استعداد شخصی ورزشکاران این منطقه بوده است. قهرمان تکواندوی جهان گفت:برای رسیدن به قهرمانی جهان، باید مسیری سخت و طولانی طی شود، مسیری که مولفه ها و فاکتورهای بسیاری در آن دخیل و تاثیرگذار هستند و با تأمین زیرساخت ها و فاکتورهای لازم می توان مسیر قهرمانی را با قوت استمرار بخشید. وی افزود:شهرستان شهریار نیازمند مرکزی قوی در عرصه استعداد یابی ورزشی است و اینکه در حال حاضر ما شاهد وجود چنین مجموعه و مرکزی نیستیم، به مدیرت غلط و ناصحیح ورزشی در این خطه باز می گردد.

تاجیک گفت:موفقیت های کسب شده، مرهون تلاش فردی بوده اما شاهد بوده ایم مسئولان این شهرستان  موفقیت به دست آمده را به نام خود تمام کرده اند. وی افزود:با وجود منابع و نیروهای مستعد بسیار، اما بروکراسی اداری ورزش و جوانان شهرستان شهریار ضعف های بسیاری دارد. قهرمان تکواندوی جهان عنوان کرد:با برنامه ریزی مدون، اصولی و هوشمندانه می توان منابع قابل توجهی را از طریق شهرداری های شهرستان شهریار برای توسعه زیربنایی ورزش جذب کرد و کمبود اعتبارات را با هنر مدیریتی جبران کرد، اما شاهدیم که تمام نارسایی ها از سوی مدیران ورزشی به نبود اعتبارات مناسب گره زده می شود. تاجیک گفت:در طول سالیان اخیر، پروژه های ورزشی بسیار مطلوبی از سوی شهرداری اندیشه، ساخته و احداث شده است اما در اصل چنین اقداماتی در زمره وظایف ذاتی اداره ورزش و جوانان محسوب می شود. وی افزود:در سال ۸۰ زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در اندیشه به اداره ورزش و جوانان شهریار واگذار شده اما همچنان بصورت بایر باقیمانده و موفقیتی در ساخت واحداث بنای ورزشی در آن حاصل نشده است. تاجیک گفت:در سال دو تا سه میلیون تومان هم به برخی از هیات های ورزشی این شهرستان کمک نمی شود و بعضا هیئت های ورزشی این منطقه اسیر حواشی شده اند. قهرمان تکواندوی جهان در خصوص بیکاری و معضل اشتغال قهرمانان ورزشی این منطقه عنوان کرد:به سادگی می توان شرایط اشتغال این استعدادها را فراهم کرد، به راحتی با پیگیری نماینده مجلس و دستور وزیر ورزش و جوانان مشکل اشتغال این افراد رفع خواهد شد، اما تحقق این امر مستلزم پیگیری مسئولان شهرستانی است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن