تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804244080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های تلویزیون؛ از نود به شب کوک


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
حاشیه های تلویزیون؛ از نود به شب کوک




در دو روز گذشته برنامه های مختلف تلویزیون نکات خاص خودشان را داشتند اما از میان آنها برنامه های شبکه سوم سیما بیشتر به چشم می آمد.





روزنامه سینما: در دو روز گذشته برنامه های مختلف تلویزیون نکات خاص خودشان را داشتند اما از میان آنها برنامه های شبکه سوم سیما بیشتر به چشم می آمد.

تبلیغ غیرمستقیم

مسابقه نظرسنجی برنامه «نود» باز هم مثل چند هفته اخیر کم حاشیه نبود و یکی دو نکته جالب توجه داشت. در این نظرسنجی فردوسی پور از بینندگان برنامه اش خواسته بود که بهترین مهاجم نوک بعد از انقلاب فوتبال ایران را انتخاب کنند. در بین هشت گزینه ای که عادل برای این نظرسنجی در نظر گرفته بود، یک چهره جالب توجه هم حضور داشت؛ «حمید علیدوستی».


حاشیه های تلویزیون؛ از «نود» به «شب کوک»



در حالی که چند ساعت به شروع برنامه «نود» مانده بود، ترانه علیدوستی پستی در اینستاگرامش گذاشت و نسبت به قرار گرفتن نام پدرش در لیست بهترین مهاجم ایران واکنش نشان داد. ترانه با همین روش به صورت غیرمستقیم برای پدرش هم تبلیغ کرد تا کسانی که جزو طرفداران مشترک او و برنامه «نود» هستند در این نظرسنجی به پدر او رأی بدهند. این تبلیغ باعث شد که 17 هزار نفر به علیدوستی پدر رأی بدهند، اگرچه این تعداد برای برنده شدن در مسابقه رقم بالایی نبود!


تنالیته چی میگه؟

حضور استعدادهای خوانندگی در برنامه «شب کوک» و روی استیج رفتن شان در این شب ها به یکی از برنامه های مهم شبکه نسیم تبدیل شده. یکی از نکات جالب این برنامه، داوران آن است که شوخی های گاه و بیگاه آنها در کنار تحلیل ها و نقدهای حرفه ای شان حال و هوای جالبی به برنامه می دهد.


حاشیه های تلویزیون؛ از «نود» به «شب کوک»



اگرچه بعضی اوقات حرف های شان تخصصی و فهمیدنش برای مخاطبان معمولی برنامه سخت می شود. نمونه این مثال دوشنبه شب بود، وقتی که شرکت کننده برنامه ترانه ای از محمد اصفهانی را خواند و داوران یک بحث تخصصی در خصوص بالا و پایین کردن میزان تنالیته آهنگ را مطرح کردند و با شرکت کننده صحبت می کردند که چند نیم پرده از تنالیته آهنگ اصلی کم کرده است!

این بحث ادامه یافت تا این که فریدون آسرایی وارد گود شد و از تماشاگران خواست که با تشویق اعلام کنند از این اجرا راضی اند یا خیر. با همین کداخدامنشی فریدون، ماجرا ختم به خیر شد و برنامه از یک بحث تخصصی خارج شد.


تناقض در سانسور

بخش خبری ساعت 22 روز دوشنبه، خبری کوتاه در رابطه با «بابک زنجانی» یکی از معروف ترین چهره های جنجالی امسال روی این آنتن فرستاد اما یک تناقض در این آیتم کوتاه وجود داشت که توی ذوق می زد.


حاشیه های تلویزیون؛ از «نود» به «شب کوک»



در قسمت زیرنویسی که زمان پخش صحبت های دادستان تهران در قاب تلویزیون ظاهر شده بود «متهم نفتی هنوز پولی نداده». این تیتر کوتاه نشان می دهد که بروبچه های این بخش خبری نخواستند نام او را بیاورند و با صفت متهم نفتی سروته قضیه را هم آورده اند اما گوینده خبرها کاری به این زاویه نگاه نداشت و دو بار نام و فامیل بابک زنجانی را روی آنتن گفت و اخبار مربوط به پرونده اش را بدون هیچ سانسوری روی آنتن زنده خواند.

این تناقض عجیب و غریب در گفتن و نگفتن نام یک متهم نشان از عدم هماهنگی در بین دست اندرکاران برنامه دارد، بالاخره اگر قرار است نامی از این متهم به میان نیاید، گوینده خبر هم باید در جریان باشد!


سریال صبحگاهی

چند روزی می شود که سریال آدمخوار مجددا در کنداکتور شبکه 2 قرار گرفته، منتها در ساعتی عجیب و غریب. بروبچه های این شبکه، سریال جواد مزدآبادی را ساعت 7:10 صبح روی آنتن می فرستند؛ ساعتی که معلوم نیست با چه متر و معیاری برای این سریال انتخاب شده است.


حاشیه های تلویزیون؛ از «نود» به «شب کوک»



معمولا شبکه های دیگر با برنامه صبحگاهی یا پخش انیمیشن برای کودکان، باکس شان را پر می کنند اما شبکه 2 در اقدامی جالب توجه یک سریال را در آنجا قرار داده. سوال اصلی از مدیران شبکه 2 این است که اگر این سریال خوب بوده که قصد بازپخش اش را داشتید، چرا این ساعت را برای آن انتخاب کرده اید؛ اگر هم سریال خوبی نبود و در پخش اولش بازخوردهای مناسبی نداشت، کلا چرا باز آن را به کنداکتور برگرداندید؟ این ماجرا باعث می شود خیلی از مخاطبان شبکه 2 خیال کنند صرفا برای پر کردن کنداکتور این سریال آن وقت صبح از شبکه 2 پخش می شود.







تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن