تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819926617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمین گیری سعودی ها در باتلاق مارب و تعز


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: زمین گیری سعودی ها در باتلاق مارب و تعز


ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بااجرای نوعی تاکتیک های جنگی در جبهه‌های مارب، تعز و الجوف متجاوزان سعودی را زمین گیر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یکی از نمایندگان حزب کنگره مردمی در پارلمان یمن به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس در غرب این کشور کشته شد.
شاهدان اعلام کردند، «عبدالله عبده اهیف» از نمایندگاه حزب گنگره مردمی به ریاست علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین یمن، روز سه شنبه در حمله افراد مسلح ناشناس در شهر زبید در استان حدیده کشته شد.
شاهدان افزودند: افراد مسلح پس از ترور این نماینده پارلمان از محل حادثه فرار کردند. عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی القاعده نیز یک افسر ارتش یمن را در شرق این کشور به قتل رساندند.
یک مسئول محلی گفت: افراد مسلح سوارموتورسیکلت، سرهنگ «عیضه الدقیل» را در شهر القطن در استان حضرموت ترور کردند و از محل حادثه گریختند. شهر المکلا مرکز استان حضرموت در اشغال عناصر القاعده است.
زمین گیری متجاوزان سعودی در باتلاق مارب و تعز
بر اساس این گزارش به نقل از فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیات‌های نظامی منحصر به فرد و تاکتیکی خود در جبهه‌های مأرب، تعز و الجوف با غافلگیر کردن مزدوران سعودی و کسب پیروزی‌های تازه، دروغ بلندگوهای تبلیغاتی آنها را رسوا کردند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در24 ساعت گذشته دو بار تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در غرب استان «مأرب» را ناکام گذاشته و آنها را متحمل تلفات جانی و تجهیزاتی کردند. العالم نیز گزارش داد: موشک بالستیکی که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به سوی پادگان تداوین استان مأرب شلیک کرده بودند، دقیقاً به هدف اصابت کرده است و صدای انفجارهای متعددی از درون این پادگان به گوش رسیده است.
  نیروهای یمنی جمعی از مزدوران سعودی را در پادگان «صحن الجن» هدف حمله موشکی قرار دادند که با کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از آنها همراه شد.

دستگاه امنیتی یمن همچنین بیش از 70 مزدور دشمن سعودی را که قصد داشتند برای نبرد وارد استان مأرب شوند، دستگیر کردند.
  این درحالی است که بیش از 30 نفر دیگرهم 2 روز پیش در حال تلاش برای ورود به این استان توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بودند.
  برهمین اساس، سعودی ها درشهر صرواح با ریختن بمب و موشک بر سر خانه‌ها و اموال عمومی وغیرنظامی از شکست مزدورانش انتقام می گیرند.

‏در استان «تعز» یگان توپخانه‌ای یمن چندین جمع مزدوران سعودی را درغرب استادیوم منطقه الوازغیه هدف گرفت که چندین کشته یا زخمی برجای گذاشت.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین موفق شدند، مهم‌ترین راه‌های کمک‌رسانی به مزدوران سعودی در شهر «جبل حبشی» تعز را مسدود کنند، به گونه‌ای که بلندی‌ها و مساحت گسترده‌ای از اطراف شهر جبل حبشی از جمله منطقه «بیت وافی» که دشمن سعودی از طریق عملیات هلی برن برای مزدوران سلاح می‌فرستاد، زیر سیطره و آتش نیروهای یمنی قرار گرفت.

این درحالی است که جبهه «الجوف» نیز شاهد درگیری‌های شدید بین مزدوران و متجاوزان سعودی درمواضعی در بخش جنوبی کوه‌های شیحاط است و رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی و نیروهای قبیله دهم با پیشروی خود توانستند 4 موضع مهم در وادی هراب درشرق شهر الحزم و پادگان لشکر 115 را بازپس بگیرند.

دراین عملیات‌ها 4 خودروی زرهی مزدوران سعودی منفجر و به آتش کشیده شد.

 


چهار شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن