تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819870822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست پارلمان عربی از اتحادیه اروپا: درباره سعودی ها عاقلانه تر تصمیم بگیرید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: درخواست پارلمان عربی از اتحادیه اروپا: درباره سعودی ها عاقلانه تر تصمیم بگیرید بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت: پارلمان عربی در موضعی مغرضانه علیه یمن، پارلمان اروپا را به بازنگری در درخواست خود برای ممنوعیت صادرات سلاح به عربستان فراخواند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، احمد بن محمد الجروان، رئیس پارلمان عربی در واکنش به دعوت پارلمان اروپا برای عدم فروش اسلحه به عربستان به خاطر اقدامات ناقض حقوق بشر در یمن، مدعی شد: عاقلانه نیست که پارلمان اروپا این تصمیم "عجیب" و "غیر منطقی" را اتخاذ کند!

الجروان با اشاره به روابط و منافعی که کشورهای عربی را با کشورهای اروپایی ارتباط می‌دهند و همچنین با توجه به حوادث و اتفاقات جاری در میادین جنگ در یمن و نیز "نقش نظارتی" عربستان در این کشور، خواستار لغو این تصمیم از سوی پارلمان اروپا شد.

رئیس پارلمان عربی در ادامه مدعی شد که این تصمیم اروپا را نه با استناد به "اطلاعات دقیق" بلکه با استفاده از "ادعاهای واهی"که اعتباری ندارند اتخاذ شده است!

وی در ادامه مدعی شد: همه می‌دانند که دخالت کشورهای عربی و اسلامی در یمن بر اساس درخواست عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور "قانونی" این کشور و جهت مقابله با حوثی‌ها اتخاذ شده است.

الجروان در ادامه مدعی شد: اتخاذ اینگونه تصمیمات به گروه‌های "غیر قانونی" برای عدول از قانون کمک و آنها را تقویت می‌کند.

وی همچنین مدعی شد: عدم اتخاذ اینگونه تصمیمات علیه سازمان‌ها و کشورهایی که"جنایت" و "دخالت" نظامی‌شان در یمن ادامه دارد و روزانه ده‌ها و صدها تن را به قتل می‌رسانند باعث تعجب است.

پیشتر پارلمان اروپا قانونی را تصویب کرد که براساس آن اتحادیه اروپا باید صادرات سلاح به عربستان را ممنوع کند.

در پی این اقدام اروپا عفو بین الملل و نهادهای فعال حقوق بشری نیز تحریم تسلیحاتی عربستان را خواستار شدند. 52310

کلید واژه ها: اتحادیه اروپایی - عربستان -




دوشنبه 10 اسفند 1394 - 11:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن