تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820869951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبریز توفیقات مهی را در حوزه گردشگری به خود اختصاص داده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تبریز توفیقات مهی را در حوزه گردشگری به خود اختصاص داده است
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان توفیقات کسب شده چند سال اخیر را در حوزه گردشگری اتفاقی مهم و برازنده این شهر عنوان کرد.


دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید خود از غرفه  شهرداری تبریز در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش به خبرنگار شهریار نیوز گفت: تبریز قهرمان و بزرگ در یکی دو سال اخیر شاهد اتفاقات مهمی در حوزه گردشگری بوده است و این شهر پر آوازه بعنوان شهر فرش از سوی شورای عالی صنایع دستی جهان شناخته شده است .
وی دیگر عناوین تبریز را از دیگر توفیقات آن برشمرد و افزود: شهر تبریز بعنوان شهر خلاق و همچنین پایتخت و مرکز گردشگری اسلامی در سال 2018 میلادی انتخاب شده است و ما امیدواریم شاهد موفقیت های بیشتر و گوناگون دیگری نیز باشیم.
معاون رییس جمهور در ادامه افزود :امیدواریم موفقیت هایی که از آن این شهر شده است را در جای جای مملکت اسلامی مان شاهد و ناظر باشیم و گردشگری ایران را به رخ بکشیم.
وی در بخشی از صحبت های خود در حاشیه بازدید از غرفه توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری شهر تبریز خاطر نشان کرد:تبریز بزرگ از دیر باز با هویت و تمدن دیرینه با داشتن پتانسیل و ظرفیتهای گوناگون در همه زمینه ها بالخص گردشگری می تواند در صنعت پر سود گردشگری گامهای بلندی را بردارد و انتخاب سال 2018 میلادی بعنوان پایتخت و مرکز گردشگری اسلامی می تواند سکوی پرتابی در این عرصه برای شهر تبریز باشد.





تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن