تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819143564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ بی خانمان های انگلیس در سطل های زباله


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مرگ بی خانمان های انگلیس در سطل های زباله


افزایش مرگ افراد بی خانمانی که در سطل های زباله می خوابند در انگلیس سبب نگرانی شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، با افزایش شمار بیخانمان هایی که در سطل های زباله می خوابند و سپس به کامیون های حمل زباله انداخته و کشته می شوند شرکت های بازیافت زباله در انگلیس
به کارکنان خود هشدار دادند پیش از تخلیه سطل ها مطمئن شوند که بی خانمانی در آن پناه نگرفته باشد.  
متیو سایمونز 34 ساله، یکی از بی خانمان هایی بود که پس از پیدا شدن بقایای جسدش در یک مرکز بازیافت زباله و با بررسی اثر انگشتش، شناسایی شد."
خانم تونی گلادینگ، نماینده موسسه مدیریت زباله ها در انگلیس می گوید: ما می دانیم صدها بی خانمان در سطل های زباله می خوابند که اغلب آنان با شنیدن سر و صدای خالی و فشرده کردن زباله ها در کامیون های مخصوص، بیرون می پرند اما همیشه تعدادی گیر می افتند.
یک شرکت گرداوری و بازیافت زباله در انگلیس گزارش داده است در دو ماه آغازین سال جاری میلادی، بیش از 175 بی خانمان را شناسایی کرده است که در سطل های زباله می خوابند.
این تعداد در سال گذشته میلادی، 93 مورد بود.
شرکت های گرداوری و بازیافت زباله در انگلیس از رانندگانش می خواهند پیش از انتقال سطل زباله، درون آن را به خوبی بگردند اما این شگرد نیز کاملا موثر نیست زیراآنها می گویند هر اندازه که ما بیش تر زباله ها را زیر نظر بگیریم، باز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که همه بی خانمان هایی را که در سطل ها می خوابند، پیدا کنیم.
سازمان های خیریه انگلیس می گویند زندگی و خوابیدن در سطل های زباله، خطرناک است و بهداشت جسمی و روانی افراد بی خانمان را نیز به خطر می اندازد. بی خانمان های می گویند خوابیدن در سطل های زباله، احساس انزوا و پنهان شدن به انسان می دهد و چون مردم، بی خانمان را نمی بینند، برای بی خانمان ها راحت تر است .آنان همچنین می گویند در خیابان هم بسیار سرد است و هم نیمه های شب هدف مهاجمان از جمله افراد مست قرار می گیرند و ضرب و شتم می شوند .
 یک خانم بی خانمان که نمی خواهد هویتش مشخص شود می گوید : زمان یافتن جای خواب در پناهگاه های شبانه، خیلی طولانی است. این گونه انتظار، ترسناک نیست اما دلهره آور است. در پارک ها انسان را اذیت می کنند و کتک می زنند اما در سطل زباله به ویژه سطل های مخصوص کاغذ و مقوا می توان راحت قایم شد و از سرما و ازار و اذیت هم در امان بود .
به گزارش رسانه ها در انگلیس دولت این کشور به علت بدهی های فراوان، پارسال 41 درصد از طرح های خانه سازی و کمک به بی خانمان ها را کم کرد به گونه ای که فهرست بی خانمان های در انتظار سرپناه در سازمان های کمک به بی خانمان ها، مدام افزایش می یابد و جایی برای گذراندن بی خانمان ها در شب ها وجود ندارد.
این رسانه ها همچنین اعلام کردند  شمار افراد بی خانمان شناسایی شده در انگلیس در یک سال گذشته 30 درصد افزایش یافته و به 3 هزار و  569 نفر رسیده است.
برخی شرکت های انتقال زباله ها در انگلیس کامیون های حمل زباله را با دوربین تجهیز کرده اند تا راننده مطمئن شود که بی خانمانی به درون کامیون منتقل نمی شود."
یک راننده این کامیون ها می گوید : مرتب باید نگاهم به دوربینی باشد که پشت کامیون نصب شده است تا افراد بی خانمان را له نکنم.
در این حال از برخی از  شرکت ها و فروشگاه ها نیز خواسته شده است تا درهای این سطل ها را قفل کنند تا بی خانمان های با خوابیدن در آن ها، جان خود را به خطر نیندازند.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن